Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.12.2008, 17:29
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.533
Perusasetus

Mutta mutta, eihän se takanakaan ihan helposti "lukkiudu" vaikka vetoa on päällä ja pyörii parkkiksella ympyrää. Eikä tollanen yli 2500kg keiju löysillä swamppereilla ihan ilman vetoa liiku. Eli takalukko tikittää kun ulkokurvin puoleinen rengas pyörii kovempaa kuin lautaspyörä. Hitaampaahan toi ei päästä koskaan sitä pyörii, mut nopeempaa kyllä.

Toisaalta valmistaja sanoo ettei eteen ja kadulle ilman napalukkoja, mutta toisaalta aika varovaisiahan noitten lausunnot on, eihän noilla mitään sais tehä jos ohjeita lukee. :-)

Pitäis ihan uteliaisuuttaan kokeilla, mut tulee vähä kallis kokeilu josse on iha susi ajaa. Mut kyl toi pitäis jonku kokeilla!!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.12.2008, 18:04
vesku.r:n Avatar
vesku.r vesku.r ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.06.05
Sijainti: Ylämylly
Viestit: 433
Perusasetus

Annappa siinä parkkiksella enemmän sikaa.. Sen tiukemmin ottaa kiinni mitä enemmän kardaani antaa voimaa. Meni perus vahvistettu 24 tikku solmuun pikku metsäreissulla (superkevyt) tai yhdellä kovemmalla lähdöllä risteyksestä
__________________
1988 RRC 3,5 litre EFI
www.maastoautotarvike.com
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.12.2008, 18:17
vepele:n Avatar
vepele vepele ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.05
Sijainti: Suomi neidon asshole
Viestit: 2.248
Perusasetus

Hiukka OT,mut IIHOO:ssa edessä ja takana reilusti tiukatut kitkalukot,ja on aivan kauhee masina ajella nelikko päällä liukkaallakelillä maantiellä.
Ei aina oo ihan satavarma mihin suuntaan on keksintö matkalla,vetelee ihan hitosti.
Voisin kuvitella et tommonen 100% lukko tekis sen viell enämpi.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.12.2008, 18:18
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

mulla on truetrackki edessä... se ainakin on liukkaalla aika susi ajaa... jossei sitte anna senverran koneelle löylyä että lähtee sladiin, muuten se ei oikein normaali ajossa käänny risteyksistä nelari päällä... tai kääntyy, mutta mummot menee eslalla ohi siinä vauhdissa...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.01.2009, 16:13
niko69:n Avatar
niko69 niko69 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.02.08
Sijainti: espoo, Finland.
Viestit: 772
Perusasetus

mulla on hitsilukko edessä ja takana (katkeeva vetari) ei todellakaan tarvitse nelivetoa kytkeä kun metsässä. kokeilin tossa liukkailla kelillä nopeeta nelivetoa ja ei käänny ku kaasulla nelipyöräsladissa! hauskaahan se on hetken aikaa mut vastaantulijat pui nyrkkiä
toi oli vaan kokeilu miten jeeppi etenee kun kaikki pyörät sutiii! uudet tiheemmät akselit odottaa asennusta.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.01.2009, 16:29
HiluxMan:n Avatar
HiluxMan HiluxMan ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 926
Perusasetus

Mulla oli joskus Hiluxissa LockRightit edessä ja takana. Maantiellä ei uskaltanut liukkailla ajaa neliveto päällä, ei tosiaan tiennyt mihin suuntaan lähdetään, urissa tempoi aivan mielettömästi.
__________________
__________________________________________________ __________________________________________________ ________
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.01.2009, 16:32
vesku.r:n Avatar
vesku.r vesku.r ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.06.05
Sijainti: Ylämylly
Viestit: 433
Perusasetus

Tuossa detroitissa on etuna että kevyellä tasakaasulla antaa ulkokaarteen pyörien pyöriä nopeammin eli ei ole yhtä puuta niinku kemppi. Tuo takadetroit ei ole haitannut ollenkaan liukkaalla. Ei sitä edes huomaa. Uudet on niitä softlockereita eli se pieni tikitys ei edes sisälle kuulu.
__________________
1988 RRC 3,5 litre EFI
www.maastoautotarvike.com
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 03.01.2009, 01:30
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.533
Perusasetus

Tässä mun tapauksessa katuajoa olis helpottamassa keskitasauspyörästö jota ei tainnu näissä muissa peleissä, mistä on noita huonoja kokemuksia. Kyllä munkin auto oudosti käyttäytyy sekä liukkaalla että pitävällä jos ajaa keskilukko päällä. Ja keskilukko auki menee niin nätisti.

Taidan silti ottaa varman päälle ja hommaan arb:n sinne etuakselille.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 03.01.2009, 02:06
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

mulla oli keskulukko 203:ssa ennen...
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 03.01.2009, 02:11
niko69:n Avatar
niko69 niko69 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.02.08
Sijainti: espoo, Finland.
Viestit: 772
Perusasetus

jeepissä k.tasauspyörästö. riippuu mikä jakis on. ja katkeeva vetari vastaa napalukkoja. en ainakaan takaa hitsaa uudesta perästä ja tuskin edestäkään ku ei oikee käänny varsinkaan vinossa. syö renkaita ja ikävästi "muljuu" kuivalla asvaltilla. periaatteessa kuitenkin käyttis. suosittelen kytkettävää!!!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Pajeroon etulukko? misku O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 19.09.2006 19:46
HJ:n Etulukko Tekniikka & Jutustelu 1 25.07.2005 12:25
Etulukko vai ei? Micke Tekniikka & Jutustelu 10 23.12.2003 13:32
Jatkuva erektio MäIte Bees & Honey 0 19.05.2002 19:10
Tupakan jatkuva syyttely on lopetettava! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 15:56


Sivu luotu: 04:08 (GMT +2).