Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.12.2008, 21:00
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Päksi Näytä viesti
Käykö 413 jarrutehostin sylintereineen miten kivuttomasti 410:n. Oisko kellä tietoa tai kuvia kiinnityksestä?
Ihan varma en ole joudutko siihenkin tekemään pienen korokepalan, näin joutui ainakin swiftin tehostajan kanssa toimimaan. Toki sitten pitää jarruvipukin rakentaa uudestaan, siis se osa joka on polimen ja jarrusylinterin välissä. Koroke taitaa minulla olla noin 5cm paksu. Swiftin tehostajan kanssa vielä sellainen että anturinjohtoja saa laitella uusiksi.

Edit: Haulla muistaakseni tästäkin jotain on

__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla

Viimeksi muokannut Caddy : 30.12.2008 21:02
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzukien kytkimen erot 410/413? Tekniikka & Jutustelu 6 25.05.2009 22:05
Suzukien rattiakselit jnu Tekniikka & Jutustelu 1 18.08.2005 12:51


Sivu luotu: 08:34 (GMT +2).