![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() juu useammin hehkuttamalla lähtee inasen paremmin käyntiin.. hetken silloinkin rytyyttää mutta käymään lähtee. Savu arvot olivat kaverin tallilla kun kokeiltiin aikas korkeat 8 ja vaaleaa puskee. Jäähdytin nesteet ei häviä eikä painetta tule syyläriin. Viikonloppuna tarttis ottaa suuttimet käteen ja kokeilla kuseeko joku.
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Moottorin tyyppi tarttis tietää ja suuttimen numero olis jo 100-varmaa faktaa --> hatusta 135 - 150 bar alueella.
Harmaa savu tulee paskoista suutinkärjistä. Lisäkäryä antaa perseellään olevat venttiilivälykset ja komeuden kruunaa ruiskutuspumpun ajoitus, joka on melkein samalla kierroksella... 1. suuttimet kuntoon 2. TARKASTA hehkut yleismittarilla ja MITTAA jokaiselta jännite 3. venttiilivälykset kohdalleen 4. pumppu kohdalleen 5. MOLEMMAT suodattimet uusiksi Matka taivaanrantaa kohden alkaa (ja lopuu samalla kun polttonestekkin!)
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Moottorin päällä lukee td25 mutta kun ilman turboa niin eikös se ole sd25? Täytyy tarkastaa tyyppikilvestä jos se edes sieltä selviää..
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
sd25 ajotuksen säätö oli muistaakseni aika hankala, ei kai se muuten ois jääny mieleen. Vahatermarin kanssa tais oola teluuminen...
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
ei. se konetyyppi on td25 vaikka ilman turboa onkin
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Juu.. Ja jos ois turbollinen malli, ni se ois TD25T tosin, noi lienee aika harvas, mut Terranos esim on TD27T, joka o periaattees sama ku toi.
Eli toi tosiaan on malliltaan TD25. Ja tää o se uudempi kikkare, joka o ilmestynu jostai '88 nurkilta tonne '98 nurkille saakka. TD25 on tappikone, kun taas SD25 tais olla ketjun kans, korjakkaa jos oon vääräs. (?) Ja tuskin selviää tyyppikilvestä. ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
mittasin hehkut ja kaikkiin tuli noin 10,4 volttia alussa ja 5,5 v jälkihehkuna.. kai ne kunnossa on..
lauantaina pitäis ottaa suuttimet irti ja testata paljonko kusee ja luultavasti maanantaina hakea tiivisteet ja uudet kärjet. Mistä tampereelta kannattaa lähteä kyselemaan niintä, tammer diesel, dieselpojat vai joku muu ja minkä merkkiset kärjet ois hinta/laatu suhteeltaan parhaat??
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: king capin vaihdeloota | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 01.02.2010 23:11 | |
Ostetaan O: King-Capin -87 napalukot | Klasu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.11.2008 19:15 |
King Capin lisäpenkit | SamTheFrog | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.07.2007 15:39 |
O: King capin vaihteisto | Pexzi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.01.2007 07:04 |
o/4*4 king-capin levikkeet | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 30.04.2006 13:46 |