![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
No onhan tuosta tarkoitus tehdä vielä ehompi. Kun vähän näyttää siltä ettei tuota saa leimalle ilman hitsausta, runkopalkki on murtunut yhdestä kohti. Huomenna alan tutkimaan tarkemmin miten pahasti se on murtunut. Ja kopissakin näyttää muutamia reikiä olevan ettei tahdo sisus pysyä kuivana, mutta kohta pysyy jos vain onnistun tekemään kunnolla. Tekniikaltaan pitäisi tuon olla vielä iskussa kun 07 on kuulemma tehty koneremppa ja laatikko on laakeroitu, tosin tuo laatikko vähän arveluttaa onko sille tehty mitään, mutta onneksi työpaikalla on huoltomiehenä semmonen tyyppi joka osaa purkaa ja kasata vaihdelaatikon niin taidan pyytää sitä tarkastamaan tuon vaihdelootan ja jakolaatikon.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
No pickuppi pääsi eilen talliin. Ja tänään alkaa tutkiminen mitä kaikkea pitää hitsata.
Tänä aamuna tuli Offroadtarvikkeelta vastaus hiljattain laittamaani kysymykseen, millainen tilanne on tasauspyörästöjen lukkojen saatavuuden kanssa. Ja kuten arvata saattaa niin eihän niitä kuulemma saa miltään valmistajalta. Että onko ideoita miten tuohon saisi edes taka-akselille lukon (kemppilukkoa en laita...) Jenkkien mukaan Hiluxin taka-akseli kävis tuohon suht helposti ja siihen saisi vähän enemmän noita lukkoja. Mutta onkohan tuossa sitten millainen homma vaihtaa tuollainen akseli sinne. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mitä äkkiseltään löysin noita mahdollisia välityksiä ovat 4.375:1, 4.625:1, 4.636:1 tai 4.90:1
Mitä välityksiä sitten hiluxissa on ollut? Tosin tutkiskelin jenkkien foorumeita ja sieltä löysin yhden verkkokaupan mistä saa Nissanin osia aika kivasti. Ja siellä näyttäisi ainakin olevan sopiva lukko tuonne taka-akseliin ja ehkä eteenkin. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
kerro vaan mullekkin se osoite
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kuten tavallista tuli taas vaihteeksi polkastua paskaan.
On niin nätisti ruostesuojattu tuo koppi että. ![]() ![]() Aika turvallista, tuo lähti irti kun yritin aukaista tuota pulttia... ![]() Lisää kuvia löytyy: http://s265.photobucket.com/albums/i...un/Rakentelua/ En vaan ole varma että pitäiskö pistää tuo paaliin vai tekiskö tuosta ihan kunnollisen. Vaikkei tuo jälkimmäinen vaihtoehto ole rahallisesti kannattava, mutta kuitenkin tarvitsen ensikesäksi työauton eikä käyttöautona oleva BMW oikein sovellu polttoainepytyn kuljettamiseen ja muutenkin Bemuri menee myyntiin kesällä... Eikä oikein kiinnosta alkaa tekemään mitään väliaikaispatentteja mitä tuonne on nyt tehty. Ainakin kuskinpuolen lattia pitäisi uusia melkein kokonaan... Ja luultavasti osa vänkärinpuoleltakin. Jos jatkan tuota niin taitaa kannattavinta olla leikata tuo lattiapelti kokonaan pois (kynnyksen ja kardaanitunnelin väli) ja hitsata uusi pelti siihen tilalle. Riittäiskö 1,5mm paksu vai laittaisko 2mm? Jotain vahviketta tuonne pohjaan vois hitsata tukemaan tuota lattiapeltiä. Ja kannattaiskohan tuota varten nostaa tuo koppikin pois rungolta? Toisaalta olihan tuo halvimmasta päästä noita Datsuneita, että siitä halvimman ostamisesta aletaan sitten nyt maksaa... Kun päällepäin tuo näyttää hyvältä mutta monessa kohti on hitsattu vaan peltiä reikien päälle sen kummemmin ruosteita poistelematta... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Datsuni | juhaK | O/M/V Muut | 0 | 01.09.2005 19:22 |