![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ihan ittekö ton otsikon keksit??? Toimii varmasti tosi hienosti haulla... Eikös läjässä ole "normi"rulla mitä meisselillä reijjän kautta sörkitään
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Just siellä jarrukilventakana löytyy pienen pieni aukko mistä sitä sylinterinpäässä olevaa rullaa pääsee pyörittään. Parasta taitaa olla kun löydät ns. nyrkki meisselin. Se oli ainut millä ite sain sitä rullaa pyöräytettyä YHDEN naksun kerrallaan prkl. Toivottoman hidasta OIKEESTI. Kato myös että kaikki kässärin osat liikkuu. Itellä oli joka ainut liikuva osa (ns.linkut) ruostunut täysin jumiin. Muista että heti kun saat toimiin ajat suoraan konttorille ja mielellään ennen konttoria nytkit vähän sitä käkkäriä.
|
|
#3
|
|||
|
|||
Ite ite!
Ei tsöörtsillä käsmää taida löytyä. Käsijarru läjään liitettynä tsöörtsillä löytyi, mutta nekin takalevyiksi muuttoja tai kardaanikässärijuttuja.
Pitää huomenna ihmetellä kun saan auton kaverin talliin että mitä sieltä takajarruista paljastuu. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Olisko sitten aihetta korjata toi otsikko
Löytää sitten seuraava ken tietoa janoaa...Kaverin hoojiihin tein parivuotta sit kässäri rempan ja otin niistä linkuista ne liuku levyt pois, sai reilummat välykset eikä ole sen koommin juminut. Edellyttäen että hoojiissa ja läjässä saman moiset linkut... |