![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
en ehdi mukaan. olen tällä hetkellä vanhempieni luona ja tämä päivä mene vielä sukulaisten parissa pyöriessä. illalla tulen kotiin ja varmaan huomenna yritän saada paineilma vehkeet sun muut kuosiin sit olisi auto valmis talvi rientoihin.
|
|
|
|||
|
|||
käytiin....
Lumi tarjoili haastetta hieman joka suhteessa.
Liukkautta reiteillä riittää. Toki nuotiokin tehtiin.... |
|
|
|||
|
|||
|
onko huomeena ajelioita lähössä vois lähtä jonkun hinattavaks t.hermanni parhaiten tavottaa soettamalla 045-1277699
|
|
|
||||
|
||||
Reittitalkoot
Reittitalkoot
24.1.2009 nyt kaikki mukaan avataan uusia uria aikaa valmisteluille on 3 viikkoa. Autoa ei ole pakko tuoda mukanaan riittää kun on ukkoja raivaamaan. Viimeksi muokannut revu : 03.01.2009 22:07 |
|
|
||||
|
||||
|
Minä mukana 100% , jos en ole niin sairas etten pääse. Ja tosiaan autokaluston ei tarvii olla kunnossa näihin talkoisiin, pääasia että saadaan vehkeitä ja miehiä niin että tapahtuu. Oman auton toki tuon mukaan jos kunnossa. Nyt kaikki mukaan !
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Olen toki mukana tuolloin, mikäli en satu juuri silloin olemaan jossain lämpimämmässä yhteiskunnassa.. Edit: kesälomareissun vuoksi en pääsekään reittitalkoisiin. Viimeksi muokannut TeeVee : 18.01.2009 20:59 |
|
|
|||
|
|||
|
Mukana... Pakkasvarauksella...
|
|
|
||||
|
||||
|
Turkishaalarit niskaan ja menoksi
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
| Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
| Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
| Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
| Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |