Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.12.2008, 17:45
HANE HANE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.03.08
Sijainti: Wehmersalmi, KUOPIO.
Viestit: 454
Arrow

Tapaninpäivä ajelulle siis...


Elikkä Huomenna on ehkä tapaninpäivä luulisin... eli ajelulle... klo noin 11:00 ABC:llä käväsen makkarat tai jotain hakemassa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.12.2008, 19:05
Ruivo:n Avatar
Ruivo Ruivo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.05.07
Sijainti: Kuopio
Viestit: 284
Perusasetus

Minä sain Jouluksi lentävän keuhkotaudin. Ja rokkoputkikin on tulessa. Eli surkea on olo ainakin tällä hetkellä. Katson kumminkin aamulla miten voin. Voi olla että huomisen ajelut on ajeltu. Mieli kyllä tekis ajelemaan, mutta kai järjen on tässäkin asiassa voitettava.

Viimeksi muokannut Ruivo : 25.12.2008 19:06 Perustelu: rokkoputkikin vielä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.12.2008, 11:23
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

en ehdi mukaan. olen tällä hetkellä vanhempieni luona ja tämä päivä mene vielä sukulaisten parissa pyöriessä. illalla tulen kotiin ja varmaan huomenna yritän saada paineilma vehkeet sun muut kuosiin sit olisi auto valmis talvi rientoihin.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.12.2008, 16:28
HANE HANE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.03.08
Sijainti: Wehmersalmi, KUOPIO.
Viestit: 454
Perusasetus

käytiin....


Lumi tarjoili haastetta hieman joka suhteessa.
Liukkautta reiteillä riittää.
Toki nuotiokin tehtiin....
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	26122008797.jpg‎
Views:	252
Size:	109,0 Kt
ID:	2953   Click image for larger version

Name:	26122008799.jpg‎
Views:	262
Size:	125,0 Kt
ID:	2954   Click image for larger version

Name:	26122008805.jpg‎
Views:	236
Size:	102,7 Kt
ID:	2955   Click image for larger version

Name:	26122008807.jpg‎
Views:	239
Size:	128,9 Kt
ID:	2956  
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.01.2009, 11:33
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

onko huomeena ajelioita lähössä vois lähtä jonkun hinattavaks t.hermanni parhaiten tavottaa soettamalla 045-1277699
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.01.2009, 22:05
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Reittitalkoot


Reittitalkoot
24.1.2009 nyt kaikki mukaan avataan uusia uria aikaa valmisteluille on 3 viikkoa. Autoa ei ole pakko tuoda mukanaan riittää kun on ukkoja raivaamaan.

Viimeksi muokannut revu : 03.01.2009 22:07
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.01.2009, 22:15
Ruivo:n Avatar
Ruivo Ruivo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.05.07
Sijainti: Kuopio
Viestit: 284
Perusasetus

Minä mukana 100% , jos en ole niin sairas etten pääse. Ja tosiaan autokaluston ei tarvii olla kunnossa näihin talkoisiin, pääasia että saadaan vehkeitä ja miehiä niin että tapahtuu. Oman auton toki tuon mukaan jos kunnossa. Nyt kaikki mukaan !
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 03.01.2009, 22:44
TeeVee TeeVee ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.02.06
Sijainti: Kuopio, .
Viestit: 122
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu Näytä viesti
Reittitalkoot
24.1.2009 nyt kaikki mukaan avataan uusia uria aikaa valmisteluille on 3 viikkoa. Autoa ei ole pakko tuoda mukanaan riittää kun on ukkoja raivaamaan.
No niin, hyvä että ollaan ajoissa liikenteessä! Toivottavasti ei tule paljoa lunta ennen tuota..

Olen toki mukana tuolloin, mikäli en satu juuri silloin olemaan jossain lämpimämmässä yhteiskunnassa.. Edit: kesälomareissun vuoksi en pääsekään reittitalkoisiin.

Viimeksi muokannut TeeVee : 18.01.2009 20:59
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? VonLeka Chit-Chat 4 04.03.2008 21:15
Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup O/M/V Ajoneuvot 0 29.05.2006 05:54
Kuopiossa "evullinen" Läjä..... Hujane O/M/V Ajoneuvot 7 19.05.2006 19:29
Onko kuopiossa laina kumia? Chit-Chat 0 15.04.2005 13:24
Kuopiossa? Kartsa Tekniikka & Jutustelu 24 28.11.2004 17:25


Sivu luotu: 15:03 (GMT +2).