![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
tojon vinssiin pitäisi saada 250m pitkä sinkki!!!!!!joo ei ole ehkä ihan rannassakaan
Viimeksi muokannut hj : 24.12.2008 22:53 |
|
#2
|
|||
|
|||
Tapaninpäivä ajelulle siis...
Elikkä Huomenna on ehkä tapaninpäivä luulisin... eli ajelulle... klo noin 11:00 ABC:llä käväsen makkarat tai jotain hakemassa.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Minä sain Jouluksi lentävän keuhkotaudin. Ja rokkoputkikin on tulessa. Eli surkea on olo ainakin tällä hetkellä. Katson kumminkin aamulla miten voin. Voi olla että huomisen ajelut on ajeltu. Mieli kyllä tekis ajelemaan, mutta kai järjen on tässäkin asiassa voitettava.
Viimeksi muokannut Ruivo : 25.12.2008 19:06 Perustelu: rokkoputkikin vielä. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
en ehdi mukaan. olen tällä hetkellä vanhempieni luona ja tämä päivä mene vielä sukulaisten parissa pyöriessä. illalla tulen kotiin ja varmaan huomenna yritän saada paineilma vehkeet sun muut kuosiin sit olisi auto valmis talvi rientoihin.
|
|
#5
|
|||
|
|||
käytiin....
Lumi tarjoili haastetta hieman joka suhteessa.
Liukkautta reiteillä riittää. Toki nuotiokin tehtiin.... |
|
#6
|
|||
|
|||
|
onko huomeena ajelioita lähössä vois lähtä jonkun hinattavaks t.hermanni parhaiten tavottaa soettamalla 045-1277699
|
|
#7
|
||||
|
||||
Reittitalkoot
Reittitalkoot
24.1.2009 nyt kaikki mukaan avataan uusia uria aikaa valmisteluille on 3 viikkoa. Autoa ei ole pakko tuoda mukanaan riittää kun on ukkoja raivaamaan. Viimeksi muokannut revu : 03.01.2009 22:07 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
| Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
| Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
| Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
| Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |