Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.12.2008, 00:45
j1s:n Avatar
j1s j1s ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 05.09.07
Sijainti: kälviä, Finland.
Viestit: 583
Perusasetus

Mahtasko olla katolla??? tee vaan ittelles nimimerkki tänne nii tiedetään kelle ruetaa vittuilee!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.12.2008, 18:53
uaz4x4:n Avatar
uaz4x4 uaz4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.07
Sijainti: Vähäkyrö, Finland
Viestit: 423
Perusasetus

Nyt olis sitten saatu vaihdettua sportti penkit vanhojen tilalle.

Penkki asennettu
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	2008-2009 001.jpg‎
Views:	919
Size:	132,6 Kt
ID:	2958   Click image for larger version

Name:	2008-2009 003.jpg‎
Views:	945
Size:	131,9 Kt
ID:	2959  
__________________
UAZ-315126

Viimeksi muokannut uaz4x4 : 27.12.2008 19:53
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.02.2009, 18:23
uaz4x4:n Avatar
uaz4x4 uaz4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.07
Sijainti: Vähäkyrö, Finland
Viestit: 423
Perusasetus

Taas saatu jotakin aikaiseksi

tuli sitte tehtyä palkista uaz:iin takapuskuri


ja tuli sitte maalattua matta mustalla

sakkeleista tuli tuon väriset

Tuli sitte vielä väsättyä uus pakoputki uaz:iin.
__________________
UAZ-315126
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.03.2009, 17:01
uaz4x4:n Avatar
uaz4x4 uaz4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.07
Sijainti: Vähäkyrö, Finland
Viestit: 423
Perusasetus

nyt olis saanut uazi uuden maali pinnan

ohjaustehostajakin tuli laitettua viimein ja vihdoin paikalleen


__________________
UAZ-315126
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.03.2009, 17:09
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Thumbs up

hieno,ei näytä enää sotilas-ajoneuvolta!
vielä kun maalaat nuo loputkin vihreät pois...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.03.2009, 17:26
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.793
Perusasetus

Ja laitat tehostajan pumpulle sen tukitangon paikalleen. Toi kanteen pultattava kiinnike murtuu kyllä sen tangonkin kanssa mutta kestää pidempään sen kanssa
__________________
Lukekaa ne ohjeet
K.T 10/06
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 07.03.2009, 17:42
uaz4x4:n Avatar
uaz4x4 uaz4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.07
Sijainti: Vähäkyrö, Finland
Viestit: 423
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MAKE- Näytä viesti
Ja laitat tehostajan pumpulle sen tukitangon paikalleen. Toi kanteen pultattava kiinnike murtuu kyllä sen tangonkin kanssa mutta kestää pidempään sen kanssa
Tanko lenti heti siirtymällä, pitää tehdä parenpi kepakko pumpulle.
__________________
UAZ-315126
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 20:47 (GMT +2).