Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.12.2008, 11:05
HELLE:n Avatar
HELLE HELLE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 28.07.07
Sijainti: kymi
Viestit: 273
Perusasetus

ostin jeeppiin ksenonit. näkee taas muutakin kuin konepellin

  #2  
Vanha 23.12.2008, 15:47
SukiSuki:n Avatar
SukiSuki SukiSuki ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.05
Sijainti: AKAA, Finland.
Viestit: 689
Perusasetus

Eukon Suabbii leima............
__________________
--- Dodge RAM 2500 5.9 Td -01 ---
--- Cadillac DeVille -67
--- Polaris Sportman 550XP
  #3  
Vanha 23.12.2008, 16:12
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus

ajat...ajoituslamppu, säädettävällä ennakolla... ja alipainetesteri/pumppu... saa mettästää capricen lämppäristä alipainevuotoja...

niin joo ja edittinä, kunnon räkätauti... sekin näköjään tullut hommattua

Viimeksi muokannut Rytari : 23.12.2008 16:15
  #4  
Vanha 23.12.2008, 16:17
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Viestit: 1.151
Perusasetus

Opetuslupahakemus tehty poliisilaitoksella. Ensi viikon keskiviikkona pääsee opettamaan jo... teoriaa pojalle.

Kulut tähän mennessä: kirjalliset 16 €, valokuvat 19,90 €, opetuslupamaksu 23 € ja oppilaan ajokorttilupahakemus 60 € (parturi 20 €). Niin ja se katsastus 30 €.

Viimeksi muokannut Skorpioni : 24.12.2008 19:19
  #5  
Vanha 23.12.2008, 16:23
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus

kuka maksaa parturista 20
  #6  
Vanha 23.12.2008, 17:37
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Viestit: 1.151
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
kuka maksaa parturista 20
Minä maksoin. Hintaan kuului hiusten pesu, leikkaus, föönaus, hiuslakka ja muotoiluvaha. Kaiken lisäksi palvelun sai aikaa varaamatta Joensuun keskustan parturi-kampaamossa. Tässä se tuli todistettua, että euron myötä hinnat ovat nousseet, ainakin palveluissa.
  #7  
Vanha 23.12.2008, 17:44
SukiSuki:n Avatar
SukiSuki SukiSuki ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.05
Sijainti: AKAA, Finland.
Viestit: 689
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni Näytä viesti
Minä maksoin. Hintaan kuului hiusten pesu, leikkaus, föönaus, hiuslakka ja muotoiluvaha. Kaiken lisäksi palvelun sai aikaa varaamatta Joensuun keskustan parturi-kampaamossa. Tässä se tuli todistettua, että euron myötä hinnat ovat nousseet, ainakin palveluissa.
KUKA FÖÖNAA HIUKSIA???????? ja lakkaa ja muotoilee??????

Itse käytän remingtonin trimmeriä noin 2krt kuussa........ KAIK POIS!!!!!
Et on helppoo ja halpaa!!!!
__________________
--- Dodge RAM 2500 5.9 Td -01 ---
--- Cadillac DeVille -67
--- Polaris Sportman 550XP
  #8  
Vanha 23.12.2008, 18:28
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.793
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni Näytä viesti
Opetuslupahakemus tehty poliisilaitoksella. Ensi viikon keskiviikkona pääsee opettamaan jo... teoriaa pojalle.

Kulut tähän mennessä: kirjalliset 16 €, valokuvat 19,90 €, opetuslupamaksu 23 € ja oppilaan ajokorttilupahakemus 60 € (parturi 20 €).
Kuulostaa tutulle.

Ex naapuri teki saman ja alkoi sitten asentamaan opetuspolkimia uuteen matsda 6:een. Eka ruuvi moottorin tietokoneen läpi Tuli pojaalle halpa ajokortti
  #9  
Vanha 23.12.2008, 18:31
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Viestit: 1.151
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MAKE- Näytä viesti
Kuulostaa tutulle.

Ex naapuri teki saman ja alkoi sitten asentamaan opetuspolkimia uuteen matsda 6:een. Eka ruuvi moottorin tietokoneen läpi Tuli pojaalle halpa ajokortti
Opetuspoljin on jo paikallaan ja auto katsastettu.
  #10  
Vanha 23.12.2008, 18:34
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Lappi TL
Viestit: 2.028
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MAKE- Näytä viesti
Kuulostaa tutulle.

Ex naapuri teki saman ja alkoi sitten asentamaan opetuspolkimia uuteen matsda 6:een. Eka ruuvi moottorin tietokoneen läpi Tuli pojaalle halpa ajokortti
Tuollaista opetushässäkkää varten kannattais ostaa joku 200€ "ruotsalainen pieru" niin ei sylettäis mitkään pikkuvahingot
__________________
PERKELE!
Lahjattomat lukottaa
Pääsponsori---> Joki-Pub
  #11  
Vanha 23.12.2008, 21:25
Joske:n Avatar
Joske Joske ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Viestit: 1.551
Perusasetus

Laatikollisen siideriä ruotsista ja kaks pulloa (*) jallua suomesta...
__________________
__________________


"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."

http://www.eroakirkosta.fi

"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 09:43 (GMT +2).