Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.12.2008, 21:15
HANE HANE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.03.08
Sijainti: Wehmersalmi, KUOPIO.
Viestit: 454
Perusasetus

Lauantaiks esteitä tuli.... ja ajokkikaan ei ihan tiptop
ei piäse katellaan......

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.12.2008, 21:40
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

miki on ilmeisesti ehkä tulossa ajelemaan sunnuntaina
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.12.2008, 11:53
Miki:n Avatar
Miki Miki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.08.07
Sijainti: savo, Finland.
Viestit: 206
Perusasetus

juu pöristellään vaan,perinteinen 11.00 abc ja aamu pitsan syönti ?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.12.2008, 20:59
Ruivo:n Avatar
Ruivo Ruivo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.05.07
Sijainti: Kuopio
Viestit: 284
Perusasetus

ABC@11.00. Haen Revun 11.00, niin tunge Miki se pizza sillä välin kohti ääntä. Ryypiskellään sitten kaffeet ja lähdetään alueelle.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.12.2008, 21:31
Onki:n Avatar
Onki Onki ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: kuopio
Viestit: 96
Perusasetus

tullaan tullaan...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.12.2008, 23:44
Ruivo:n Avatar
Ruivo Ruivo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.05.07
Sijainti: Kuopio
Viestit: 284
Perusasetus

Taitaa tullakkin oikein kiva keli ajella aamulla. Nyt ulkona oikein kunnon lumimyräkkä alkanut. Tuulee ja tulee lunta oikein isän kädellä. Huisaa jeee.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.12.2008, 23:52
Ruivo:n Avatar
Ruivo Ruivo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.05.07
Sijainti: Kuopio
Viestit: 284
Perusasetus

No huh huh ! Olipas työläs reissu. Liukasta oli että niin, että meillä kaikilla oli niin mukavaa. Ja kauhean syviä ojia ja monttuja ja puteroita oli joku käynyt reitille kaivamassa.Minulta ainakin tais särkyä mustasta jotakin oikealta edestä. Rupesi ääntämään oudosti ratti oikeaan käännettynä tappiin asti. Ja kyllä näyttää ketjut olevan kova sana, ainakin kun on piikit ketjuissa. Kyllä talvioffailu on melkosta liukastelua. Keli oli kyllä varmaan se kaikkein liukkain mahdollinen. Vitilunta, joka painuu heti renkaan alla kovaksi ja on sen jälkeen kuin jäätiköllä ajaisi. Mutta keikka heitettiin ja makkarat paisteltiin laavulla. Koirakin tykkäsi, oli mukana veikeä pikkutyttö offaamassa.

Sami Runnerilla portaalla.


Miki samalla portaalla.


Miki nousee liejun ja jään seasta.


Tauko paikalla, vehkeet parkissa.


Sami Runnerilla ojan ylityksessä. Ei päässyt muuten tuosta ojasta yli kukaan meistä omin avuin.


Sama ylitsepääsemätön oja. Missä on mikin eturengas ? Söikö oja sen ?


Mikikin siitä vinssattiin pois.


Mikin jumit jatkuu, sanoi tässä mies jo että ei ole voittaja olo. Hattua nostetaan kovasta yrityksestä ja periksi ei annettu missään.


Makkaran paistoon jo menossa. Tähän minä jäin jumiin, mutta hätäseen pääsin omin avuin pois. Tässä haudassa varmaat jotakin kipeää sai musta.


Miki ja Sami löytivät paremmat linjat haudan kiertoon ja hienosti ne sieltä tulivatkin.




Minun ajeluista ei omassa kamerassa tietenkään ole kuvia, mutta jospa Revu laittaa oman kokoelman tänne nähtäväksi. Samista Runnerilla olisin toivonut enemmän kuvia, mutta mies ajoi niin nopeaan minun perässä etten kerennyt kuvaamaan. Aina kun olin paikat päässy läpi ja kuvaamaan lähdin, niin Sami oli jo puskurissa kiinni. Mukava keikka. Lisää ajelijoita mukaan. Viimeaikoina ollaan ajeltu tosi pienellä porukalla. Nyt pääsee tuonne ajoalueelle suht helposti jo vähemmän rakennetuillakin vehkeillä muutamaa paikkaa lukuunottamatta, mutta ne paikat ei ole silleen pahoja. Ne on vaan jyrkkiä nousuja ja liukkaus tekee tepposet, ja noista voidaan auttaa vetämällä/vinssaamalla.

Viimeksi muokannut Ruivo : 22.12.2008 00:25 Perustelu: kuvia kavereista
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? VonLeka Chit-Chat 4 04.03.2008 21:15
Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup O/M/V Ajoneuvot 0 29.05.2006 05:54
Kuopiossa "evullinen" Läjä..... Hujane O/M/V Ajoneuvot 7 19.05.2006 19:29
Onko kuopiossa laina kumia? Chit-Chat 0 15.04.2005 13:24
Kuopiossa? Kartsa Tekniikka & Jutustelu 24 28.11.2004 17:25


Sivu luotu: 05:55 (GMT +2).