![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ostettu Jaaha, no aloitetaanpa tarjoaminen Marimekko-LJ:stä -> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=51580 . 35" papereissa ja korotukset laitan myös kun nyt haen kilvet siihen. Takaa löytyy poikkeuksellisen hyvin pitävä lukko ja kytkettäviähän saa kaupasta. Varustukset tarpeen mukaan, mutta protoa en kyllä voi ottaa kun ei ole c-korttiakaan.Ostettu |
|
||||
|
||||
![]()
Mietitäänpä tätäkin. Muutama privatarjouskin jo tullut. Härpättimet on tuolta hintahaarukan yläpäästä. Pitkäaikainen haave olisi kuitenkin saada nuo silmät leikattua. katsellaan nyt mitä tarjotaan ja kun on kinkkua maha täynnä niin on hyvä tehdä päätöksiä.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Offiauto aihio : jeep | mikas67 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 22.10.2009 16:24 |
Tulevaisuuden offiauto? | solihull | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 24.01.2008 01:07 |
0.VALMIS OFFIAUTO | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.07.2007 15:00 |
Tulevaisuuden "offiauto"? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 9 | 24.08.2005 18:29 |
järkevä perhe/offiauto??? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 46 | 14.02.2004 18:22 |