![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Nii elikkäs yhdistys on tuloillaan ja tää ydinryhmä joka on ollu mukana jonkuu aikaa tulee perustaja jäseneksi. Siitä eteenpäin liittymismaksun- ja jäsenmaksun myötä on mahdollista lajia harrastaa maanomistajan määräämällä tavalla. Eli KYM tarroja ei saa vaan hakemalla, vaan pitää liittyä mukaan. Yhdistys aloittaa toimintansa näillä näkymin ensi vuoden alussa, ja päätetään miten kaikki toimii. siihen asti luulen että uusilta "jäseniltä" peritään ainakin alussa se safari maksu, (joka maaston puolesta ei ole kallis) minkä maanomistaja määrää. Sitten talkoiden ja muiden avustuksien kautta maksetaan maanomistajalle vuokraa maiden käytöstä, niinkuin tähänkin asti on tehty. Korjatkaa toki jos olen väärässä. Nyybinä Ticru.
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo, no noi mun "ärsytykseksi" heitetyt kommentit olikin ihan läppää ja ne toimivat touvotulla tavallakin vielä.!
Eli toivottavasti saadaan kouvolanseudulle virallinen yhdistys.. Ja Olisin tullut korialle jopa kahville (tunkenu teidän porukkaan) mut työt esti tällä kertaa kahvittelut. Ja 27.12. tosiaan aion kyllä olla mukana jos ei lähempänä tule jotain eriskummallista ettei pääsis... ja jos 27.12. peritään 15€ maksu niin maksan sen kyllä ihan ilomielin että pääsee ajaa kunnon maastoon.. Tuo hiekkakuopilla pörrääminen tylsistyttää... ![]() No ei vainenkaa, Heinolassa oli kyllä mukavaa maastoa..! |
|
|
||||
|
||||
|
27.12 tullaan katteleen. sattuneesta syystä ei omalla autolla mut tullaan kuitenkin, tai onhan toi vajaavetonenkin oma mut sitä ei lasketa. älä vänkäri noita tarroja tuhansia tehtaile kun ei tota tulevaa lyhennettä vielä tiedä, saattaahan ne tietty olla tulevaisuudessa kalliita keräily harvinaisuuksia.
Viimeksi muokannut simmerman : 18.12.2008 19:53 |
|
|
||||
|
||||
|
Kylän vaakunahan muuttuu tollaseksi vuoden vaihteessa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Tää tulee kans jos pajatson alla on siihemennes taas vaihteisto ym. roinat. Ja se toinen hobitti tulee varmaan sitte kans, vaikka korvasta vetäen.
Me nääs liikutaan laumoissa.
|
||||
|
||||
27.12/Peuhu
HEP !!!!SIIS MINÄ JA ROUVA
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita -Rantakunnossa se on hyljekkin -KYM#6 |
|
|
||||
|
||||
|
Eipäs tullakkaa vaikka puruluu kysel ja KYM tarra löytyskii.
Roplataa blazerii vähän katu-uskottavammaks. 4 tuumalla.
KYM#5 |
|
|
||||
|
||||
|
Hobitin tuntomerkit? Lyhyt ja ajaa susnal?
|
|
|
||||
|
||||
|
Wittu me mitää lyhyitä olla! Ei olla vaan kasvettu niin paljo ku muut
Joo. Ajaa tsutsukilla tahi paherolla
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 | Jeeper | Tapahtumat | 8 | 11.11.2007 15:12 |