Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.12.2008, 20:51
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

on ne vissiin vähän vahvemmat kuin esim d60:n vakioristikot... paljoko sekin sitte lienee, isoin edistyshän noissa lienee materiaali.. mulla ei oel ristikot koskaan keriinnyt ruostuun edes päältä saati sitte kupeista, ja toi nykyinen rasvakin on semmosta että on tuntunut hyvin pysyvän, mutta melko joka reissuun lähtiessä mä yritän kaiken mahdollisen aina rasvalla joten en usko sen rasvan puutteesta kuolleen, ajelin muutaman kerran semmosta parin auton mittasta "booria" ja kun se ei sieltä noussut niin vedin takavinssillä sen ylös, siitä sitte eri jäljelle menoa suunnittellessani pykäsin sen vaihteen silmään ja heti rusahti, ja piti sitte viä pikkusen vedolla todeta että en kuullu harhoja, etupää herkes vetämästä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.12.2008, 23:08
CJ7:n Avatar
CJ7 CJ7 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 942
Perusasetus

Kyllähän nuo väittävät (kaikkikin) että soveltuu hyvin voideltuna / hoideltuna myös maantielle (ainakin Longfield, CTM ja Alloy Usa).

Että eiköhän, jos niitä jaksaa rasvailla säännöllisesti, niin toimi ihan OK. Tietty olettaen ettei mitään Helsinki-Kittilä runkolinjaa aja. Kuitenkin varmaan noi kilometrisuoritteet ammuvaarillakin jää kohtuu pieniksi vuositasolla?
__________________
Tanner RMX LS2
Jeep CJ7 V8
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.12.2008, 10:12
TimJus:n Avatar
TimJus TimJus ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 1.445
Perusasetus

gazissa oli joskus d44 warnin tikut/ctm ristikot.

ekan ajokauden jälkeen joutu tilaa ristikoihin korjaus sarjat ku kuppien liuku laakerit oli kuluneet väljiks. vaikka niitä rasvattiin kyllästymiseen asti. samana vuonna hajos yks ulommainen tikku.

viiminen niitti d44 ajeluihin oli se kun ctm ristikosta katkes tapit ja tuhos samalla koko vetari parin. saihan siitä hienon muiston hyllyn päälle.

kyllähän ne kesti aika moistaa rääkkiä pari vuotta, tie kilometrejä näille ei tullut yhtään vaan pelkkää mettä ajelua.



Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.12.2008, 11:35
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

joo, täytyy nyt vähän suunnitella taas mitä tekee... ammulle ei tule niitä kilometrejä varmaan tonniakaan vuodessa, mutta silti olis hyvä että se sen edes kestäis...

nyt täytyy vähän ruveta selvitteleen toimiiko jenkkien takuut tänne asti noiden tikkujen osalta (yleensä ei varmaan) että josko sais niiltä hieman "sponsoria" uuden hankintaan...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.12.2008, 12:23
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
joo, täytyy nyt vähän suunnitella taas mitä tekee... ammulle ei tule niitä kilometrejä varmaan tonniakaan vuodessa, mutta silti olis hyvä että se sen edes kestäis...

nyt täytyy vähän ruveta selvitteleen toimiiko jenkkien takuut tänne asti noiden tikkujen osalta (yleensä ei varmaan) että josko sais niiltä hieman "sponsoria" uuden hankintaan...

Melkein sun tilanteessa (14 pulttinen jo takana) en ostais mitään muuta ku halvimmat nivelet väliaikaisesti ja keräisin rahaa sivuun D60 etuakselia varten!!!! Taitais oikeesti olla rahallisesti viisain juttu....tää siis vaan yks mielipide.

Swedujen puolella oli muuten myynnissä Chevy pick up 42" TSL:t, Dana60 edessä ja 14 pulttinen takana ja hintaa koko roskalle muistaakseni 4500€.......sitä en kyllä tiedä, että mitä kaikkee joutuu tulliin ja verottajalle maksaan, että sais leimalle......mutta voishan swedu letukan laittaa lihoiks. Ottaisit itelles etuakselin ja renkaat ja loput palasina myyntiin.

Just my 2 cents....
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.12.2008, 12:29
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

mulla kun ei ole minkäänlaisia suhteita tonne kakkosmaahan, eikä oikein säästäminenkään onnistu d6o:n kyllä hommaisin jos sen edullisesti saa, mutta kun miettii että to 50 euroa maksamut 14 pultinenkin nieli melkein puolitoitsyatonnia rahaa niin vähä arveluttaa...

hyviä vinkkejä akseleista saapi silti antaa...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.12.2008, 12:46
CJ7:n Avatar
CJ7 CJ7 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 942
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
mulla kun ei ole minkäänlaisia suhteita tonne kakkosmaahan, eikä oikein säästäminenkään onnistu d6o:n kyllä hommaisin jos sen edullisesti saa, mutta kun miettii että to 50 euroa maksamut 14 pultinenkin nieli melkein puolitoitsyatonnia rahaa niin vähä arveluttaa...

hyviä vinkkejä akseleista saapi silti antaa...
Ettei käy liian helpoks niin mulla on sit sulle ne ylimääräset D60 35Spline kromotikut ammuun, KUN löydät sen D60.
__________________
Tanner RMX LS2
Jeep CJ7 V8
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty GM akselit 10-bolt ja 12-bolt 4,1 välitys, lukko CJ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 13.10.2009 15:21
Myyty: 10 bolt etu ja 12 bolt taka-akseli tare O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 12.11.2007 13:07
Tojotan ohjaus nivelet?! SoSo Tekniikka & Jutustelu 4 02.08.2005 17:07
Dumbon CV-nivelet Tapsa_ja_Dumbo Tekniikka & Jutustelu 3 04.08.2004 20:27
Dumbon CV nivelet...... Tapsa_ja_Dumbo Tekniikka & Jutustelu 3 21.06.2004 20:14


Sivu luotu: 15:28 (GMT +2).