![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mistä ihmeestä siittä rungon repeemään sait??? Oliskohan kannattunu raottaa laatikkoo sen verra että olis viimekertaset suo paskat tullu edes osittain pois kun se sillon lyttyläs sinne rutakkoon jäi niinku varmaan muistat...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Runko repes hantin takakulmasta.
En sit putsannu ko sä sanoit et kytkin toimii... Noo eipä se uus levy niin mahottoman hintanen ole. Mut täytyy sanoo et oli se melkonen loikkaus rokkarista ankkaan. ja vielä positiiviseen suuntaan.
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
MUTTA NIITÄ KUVIA KOVASTI KAIPAILEN PERR..... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Erittäin hauska reissu oli ja kiitos kaikille mukavasta seurasta ja "vinssausavusta".
Laitteet säily ehjänä itsellä.Joitain kalustovaurioita tais muutamille tulla. Päivän näyttävin ajolinja tais olla Sumpella. Uittu,kyl se siltaan osu mut luisti sivuun joojoo. Jokunen kuva löytyi omasta ja apparin kamerasta. Klikkaa tästä albumiin
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#5
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Pientä dejavuuta
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa Viimeksi muokannut Pörö : 06.12.2008 20:52 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
HUOH,siellä se piiskas suota,täytyy myöntää että tänään kävi äetsässä mielessä että olis se vitun hieno vetää fj.llä ku vakio hj.ssa ei oikeen ollu etenemis kykyä...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Mukava itsenäisyyspäivä rymytessä ja siltaa rakentaessa.
Videot on mäestä kaikkia ei kerennyt kuvaamaan kun oli jo mennyt ylös. http://s254.photobucket.com/albums/hh82/Gerlander/
__________________
╚╣X╚╣
Viimeksi muokannut KAS : 07.12.2008 21:14 Perustelu: Videot (2 kpl) katkottu, ei sopinut kerralla. Max 100Mb. |