Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.12.2008, 19:10
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olkku Näytä viesti
Ankka lähti käyntiin tänään napista, hehkutettuani hetken napista.
Ottaa ainetta tankista. Tarjoaa kunnon istuimen kuljettajalle ja apparille.
Nyt toimii molemmat ovetkin.
Vetää ilmaa nokalta uuden flektin kanssa niin pirusti.
Mahtaako ankka tykätä noin hienoista hilppeistä??


BÄLÄ

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.12.2008, 19:11
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Viestit: 1.900
Perusasetus

Ilmesesti ei kun rupes hylkimään kytkintä ja runkoa.
__________________
RASOR
Rauman Seudun OffRoad ry
Vain kääpiöt madaltavat autojaan...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.12.2008, 19:16
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olkku Näytä viesti
Ilmesesti ei kun rupes hylkimään kytkintä ja runkoa.
Mistä ihmeestä siittä rungon repeemään sait???
Oliskohan kannattunu raottaa laatikkoo sen verra että olis viimekertaset suo paskat tullu edes osittain pois kun se sillon lyttyläs sinne rutakkoon jäi niinku varmaan muistat...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.12.2008, 19:42
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Viestit: 1.900
Perusasetus

Runko repes hantin takakulmasta.
En sit putsannu ko sä sanoit et kytkin toimii...

Noo eipä se uus levy niin mahottoman hintanen ole.

Mut täytyy sanoo et oli se melkonen loikkaus rokkarista ankkaan. ja vielä positiiviseen suuntaan.
__________________
RASOR
Rauman Seudun OffRoad ry
Vain kääpiöt madaltavat autojaan...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.12.2008, 19:49
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olkku Näytä viesti
Runko repes hantin takakulmasta.
En sit putsannu ko sä sanoit et kytkin toimii...

Noo eipä se uus levy niin mahottoman hintanen ole.

Mut täytyy sanoo et oli se melkonen loikkaus rokkarista ankkaan. ja vielä positiiviseen suuntaan.
Nii eli ei vaikuta mihinkää jos akseli linjan takaa repes?No jos nyt olin ajanut se camryn katolle niin sen voi sanoa toimivan mut jotenkin en sitte tullu ajatelleeks ettet meinaa sitä suorypemisen jälkee yhtään putsata mut uutta vaa kehiin ni sillä siittä pääsee etenkin ku se ei ankkaa kovin iso homma ku kone ylös vaa ja kamat sisään ja laskee takasin...
MUTTA NIITÄ KUVIA KOVASTI KAIPAILEN PERR.....
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.12.2008, 20:37
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Erittäin hauska reissu oli ja kiitos kaikille mukavasta seurasta ja "vinssausavusta".
Laitteet säily ehjänä itsellä.Joitain kalustovaurioita tais muutamille tulla.
Päivän näyttävin ajolinja tais olla Sumpella.
Uittu,kyl se siltaan osu mut luisti sivuun joojoo.
Jokunen kuva löytyi omasta ja apparin kamerasta. Klikkaa tästä albumiin
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.12.2008, 20:50
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Lappi TL
Viestit: 2.028
Perusasetus

Pientä dejavuuta

__________________
PERKELE!
Lahjattomat lukottaa
Pääsponsori---> Joki-Pub

Viimeksi muokannut Pörö : 06.12.2008 20:52
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 03:01 (GMT +2).