![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tuo Kares puhuu kyllä aevan totta. Olkku anto eilen vinkin pätkästä joka on videoitu Sipoossa.
Miten Ankan saikin kylelleen niin joutuisasti. Veikkaan et sama tahti jatkuu. Pitäiskö tuolosvetoa laittaa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Siin on vaan ihan selkeesti tehty kiusaa seuraavalle kuka hajottaa... eiku omistaa ankan.
![]() Mä en ainakaa ole kamera kädessä. Epäilen et on jotain oleellisempaa tekemistä. EMMÄÄ SITÄ KAADA... Ihme kuvitelmii mun ajamisest
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Olkku,
jos en kerkee startiin heti, pistän jonkun siviiliautoon "laulukirjat" metässä voi tapahtua väärin onko OK? Starttaan kyllä niin että pitäs ehtiä mutta ei sitä aina tiedä. Ajaminen on varmaan hallussa mutta kun taitaa olla tauti siinä ankassa vaimissäseoli
__________________
╚╣X╚╣
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tarkotitko timon joululaulukirjoja?
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Niitä tarkoitan.
__________________
╚╣X╚╣
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Olipas taas hauskaa!! Pistäkääs kuvia ne jotka niitä otti. Kiitos
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Juu oli ihan vitun kivaa. Ankan kytkimen luistaminen häiritsi paikotellen aika paljonkin mutmut... pistetään kuntoon.
Ja sit takarunko vähän repes, se vituttaa oikeestaa aika reilusti. Ja sit tuo VITUN SELKÄ PRKL se otti itteensä aika pahasti. Alkoholikokovartalopuudutus on aloitettu. Yhden kuvan otin koko päivän aikana... Ei tartte enää mulle vittuilla siitä pienestä virhearviosta kun toiset ei osu edes pienemmällä autolla siltaan... NYT MEIT ON KAKSNii juu... ankan eka kaatuminen mun ajamana oli melko lähellä, mut onneks mänty oli viel lähempänä.
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... Viimeksi muokannut Olkku : 11.11.2009 05:08 |