Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.12.2008, 22:49
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olkku Näytä viesti
Juu kovasti on ruuvattu...
Kalliita sponssiosia

Pystyputkenkin meinasin laittaa mut entinen omistaja oli hitsannu putken suoraan pakosarjaan... täytyy tehdä uus laippa et saa putken ylöspäin ni näyttää edes voimasavu hyvältä.

Taitaa lauantaina olla -J40-sarjalaiset toyotat olla hyvin edustettuja
No voe miten se nyt sillee on menty heppaamaan (: kuvia sitten niinmaan perkeleesti ankasta että tiedän sen olevan hyvissä/osaavissa käsissä mitä se ei ole ollut pariin vuoteen ainakaan /:

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.12.2008, 22:58
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Tuo Kares puhuu kyllä aevan totta. Olkku anto eilen vinkin pätkästä joka on videoitu Sipoossa.
Miten Ankan saikin kylelleen niin joutuisasti. Veikkaan et sama tahti jatkuu. Pitäiskö tuolosvetoa laittaa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.12.2008, 23:00
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Viestit: 1.900
Perusasetus

Siin on vaan ihan selkeesti tehty kiusaa seuraavalle kuka hajottaa... eiku omistaa ankan.

Mä en ainakaa ole kamera kädessä. Epäilen et on jotain oleellisempaa tekemistä.

EMMÄÄ SITÄ KAADA... Ihme kuvitelmii mun ajamisest
__________________
RASOR
Rauman Seudun OffRoad ry
Vain kääpiöt madaltavat autojaan...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.12.2008, 15:32
KAS:n Avatar
KAS KAS ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.07.07
Sijainti: Eura
Viestit: 364
Perusasetus

Olkku,
jos en kerkee startiin heti, pistän jonkun siviiliautoon "laulukirjat" metässä voi tapahtua väärin onko OK? Starttaan kyllä niin että pitäs ehtiä mutta ei sitä aina tiedä.

Ajaminen on varmaan hallussa mutta kun taitaa olla tauti siinä ankassa vaimissäseoli
__________________
╚╣X╚╣
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.12.2008, 15:37
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Viestit: 1.900
Perusasetus

Tarkotitko timon joululaulukirjoja?
__________________
RASOR
Rauman Seudun OffRoad ry
Vain kääpiöt madaltavat autojaan...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.12.2008, 19:07
KAS:n Avatar
KAS KAS ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.07.07
Sijainti: Eura
Viestit: 364
Perusasetus

Niitä tarkoitan.
__________________
╚╣X╚╣
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.12.2008, 18:38
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Lappi TL
Viestit: 2.028
Perusasetus

Olipas taas hauskaa!! Pistäkääs kuvia ne jotka niitä otti. Kiitos
__________________
PERKELE!
Lahjattomat lukottaa
Pääsponsori---> Joki-Pub
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.12.2008, 18:59
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Viestit: 1.900
Perusasetus

Juu oli ihan vitun kivaa. Ankan kytkimen luistaminen häiritsi paikotellen aika paljonkin mutmut... pistetään kuntoon.
Ja sit takarunko vähän repes, se vituttaa oikeestaa aika reilusti.
Ja sit tuo VITUN SELKÄ PRKL se otti itteensä aika pahasti. Alkoholikokovartalopuudutus on aloitettu.

Yhden kuvan otin koko päivän aikana... Ei tartte enää mulle vittuilla siitä pienestä virhearviosta kun toiset ei osu edes pienemmällä autolla siltaan... NYT MEIT ON KAKS


Nii juu... ankan eka kaatuminen mun ajamana oli melko lähellä, mut onneks mänty oli viel lähempänä.
__________________
RASOR
Rauman Seudun OffRoad ry
Vain kääpiöt madaltavat autojaan...

Viimeksi muokannut Olkku : 11.11.2009 05:08
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 17:39 (GMT +2).