![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
katsastus
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
kyllähän vaan valitettavasti on konttoreitten välisiä eroj atodella paljon a suuriakin eroja jä tämä on FAKTAA sano laki mitä hyvänsä
|
|
|
|||
|
|||
katsastusLainaus:
diktaattorit ovat hyvin nopeasti uuden toimen haussa T:max40w |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() aivan turha turha tulla saarnaamaan kun et ilmeisesti tiedä mistä puhut ![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
PATTIS hyvä ihminen minä vain sanoin sen mikä on totta jos asemien väliset ero on huomattavan suuret silloin TÄYTYY tehdä jotain ja se mitä tehdään on juuri se että ilmoittaa ake:een näitä epäilyksiä jos tuntuu että et itse voi/uskalla niin varmastikkin saat max40w postiosoiteen niin ei sitten tarvitse urputtaa T:max40w
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
nousee vitutustaso aika korkeelle ![]() harva näistä laittomia haluaa, vaan pykälien mukasesti maastokelpoisempia koska siihen on mahdollisuus! onko se hirveen vaikee ymmärtää? Viimeksi muokannut pattis : 04.12.2008 21:22 Perustelu: lisää |
|
|
|||
|
|||
korotetaan vaanLainaus:
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
AIVAN SAMA
|
|
|
|||
|
|||
missä ne kaffet on
sorry ei ollut tarkoitus masentaa jos kuitenkin jotenkin voisin auttaa se auttaminen on vähän niin ja näin koska itse en ole juurikaan taas harrastanut tätä aluetta joskus 80 luvulla tuli möyrittyä silloin ei ollut yhtä tiukat maasto lait eikä vi""un ilmasto päästöjä eikä viherpiipertäjiä voi että sitä aikaa sitä en halua takaisin nyt meillä on kunnon vehkeet millä kokeillaan. teillä kai olisi jossain päin suomea kaffe kekkerit voisiko max40w tulla mukaan
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Jos esim. tehtyjen muutosten laillisuudesta on olemassa mustaa valkoisella (hyväksyttävä dokumentti, tms.), niin miksi esim. rengasmuutokset asema #1 hyväksyy mukisematta, jolle kuitenkaan ei mitenkään käy laatuun auton korotus. Tai asemalla #2 onnistuu ajoneuvoluokan muutos, mutta rengaskokoa tällä asemalla ei onnistu mitenkään muuttamaan. Esimerkkejä vastaavista ongelmista löytyy jo pelkästään tämä viestiketju lukemalla. Sompaillaan siinä sitten edes takasin konttoreita, reilu peli... Ei millään pahalla, mutta on aika turha vedota "teitä koskeviin tiettyihin lakeihin", jos jo yhden pienen kaupungin sisällä katsastuskonttorien lainsäädännön tulkinta eroaa niin suuresti toisistaan, ettei yksi asema pysty tarjoamaan kokonaisvaltaista palvelua asiakkaan hyväksi. |
|
|
||||
|
||||
leima tuli
kaikki viat ja puutteet korjattuani leima tuli oikein kiltisti.
samaan syssyyn jopa mukisematta muutoskatsasti korotuksen.
|
||||
|
||||
Katsastus
Niinhän se vaan on että toiset autot saa helpommin leimaan kuin toiset, ompa niinkin että sama merkkinen maliinen ja vuosimallinenkin toiseen saa "isot" renkaat ja toiseen ei, syy voi olla monessakin asiassa.
Melkeinpä sanoisin omasta kokemuksesta että kyllä auton saa leimattua aina kun on vaan tehty ja korjattu asiallisesti, osalta porukasta tuntuu siltä että se on katsurin oma päätös jossain asiassa koska ei mennyt läpi katsastuksen. Ottakaa reilusti happea kun menette katsastamaan autonne, sehän saattaa mennä läpikkin. Itse voin käyttää omia autoja ihan missä tahansa konttorilla ja aina menee katsastuksesta läpi.
|
||||
|
||||
|
HJ:in sain 33" otteeseen Hämeenlinnassa, mutta nyt olis tarkoitus korottaa koria ainakin tuo 50mm.
Onko kokemuksia onnistuuko vai meneekö liian korkeaksi jo? Mites 77mm?
|
||||
|
||||
|
Milläs konttorila kävit?
|
|||
|
|||
|
kaussilla kantolassa sai ainakin 33" pajeron otteeseen!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Moottoriurheilutapahtuma 16.6 Hämeenlinnassa | panzer | Tapahtumat | 32 | 17.06.2007 22:24 |
| katsastus | offirauta | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.09.2006 13:05 |
| Land Rover tapahtuma Hämeenlinnassa ? | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 02.09.2004 08:14 |
| Offiseuraa Hämeenlinnassa | Micke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 07.01.2004 11:23 |
| katsastus | tare | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 17.07.2003 08:22 |