![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Eiköhän se pöpöropleema häviä kun ei seisota sitä samaa vettä kuukausitolkussa siinä ja antaa kuivaa välillä. Itte oon visioinut, että jos joskus tekisi mökille betonista kun pikkumyllyllä roposkan jauhaminen on niin mukavata ![]() Eipähän tulis vuoto ongelmia kun seinät kuivaa. Vois upottaa rinteeseen. Puulaverit vaan seinille jne.
__________________
- eskimo kaenuusta |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Vuoden ollut käytössä 160cm tynnyri ja oluen kulutus on ainakin lisääntynyt huomattavasti tuon myötä eli todennäköisesti kivaa on ollut. Kohtuu työläs tuollainen kyllä on mutta varsinkin kovilla pakkasilla sen arvoinen.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Taas joutuu tuol padas istuskelemaan ja maistelee bilboo. Ja tähtitaivaskin loistelee, niin mikäs siinä.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
En ole vielä muuta vikaa siinä havainnut kuin että siinä tulee aika usein humalaan toisinaan jopa ihan kamalaan känniin.....
Ei tietenkään aina mutta eihän sitä viiruksetkaan aina voita ;-) |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Onneks ei sentään dildoo
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Sen paljun pesuun voi käytää sitruunahapoa (saaa apteekista pussitavarana)
vähän vahvempi seos ja antaa liota. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Tulihan tuommoinen kapistus rakenneltua tuossa ohimennen, kuvissa ilman kaminaa ja puuttuu pari lautaa tuosta suojasta
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1070 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
About 7 tuntia kun istuu tynnyrissä ja ryyppää niin rupee Kruuseakin hymyilyttää ![]() |
|
#9
|
|||
|
|||
|
mistähän sais ulkoisia vedenlämmittimiä,tai patoja tai jotaki sellaasia halvalla
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Käytöstä poistettu tilasäiliö on paras, rosteria eikä pöpöt kasaannu
onhan siinä tietty sitte oma värkkääminen
__________________
"Yks iso on parempi ku kaks pientä" Nissan Patrol GR Y60 RD28T vm-91 |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Tuossa kuvan kylpytynnyrissäkin on ulkoinen lämmitin, rosterista itse tehty, joskus taisin jotain kuviakin ottaa Hämpylle mutten enää muista että missä ne on.
Ylävesiletkussa on pieni pumppu jotta vesi kiertää (=lämpiää) paremmin. |
|
#12
|
|||
|
|||
Kylpytynnyri
kylpytynnyri vain 899 eur www.kylpyhulju.eu
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
Tollanen laitetaan terassin nurkkaan, kunhan joskus seuraavana kesänä ehkä saadaan sellainen kyhättyä torpan kylkeen.
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
Juurikin nyt on palju lämpeemässä.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: kylpytynnyri | pee | O/M/V Muut | 5 | 21.11.2006 22:57 |