![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Itse kuuntelin heinäkuussa ja naureskelin kun jonkun laturin remmi vinkui ja nauroin että vois kiristää sen... enpä nauranut seuraavana aamuna. OLI PERKELE OMA AUTO JOKA LÄHTI VARKAIDEN MATKAAN (asun kerrostalossa)
|
|
||||
|
||||
![]()
kävin ?jonku? arla-ingmanin parkkiksella pyörähtämässä, ei ainaskaa ny ollu "toppahousu" millään cruiserilla töissä. käys grude huomen pyörähtää jos kerkeet, ja jos tuntomerkit täsmää nii peräloosterista sisään(ei me lukkoon), konepelti auki ja naftasuodatin povariin, lähtee käsin irti, i know. käymmä sit kaikki yhes koos ottaa jokusen promillen asian kunniaksi. sä saat tarjoo ekan, ku rikastuit yllättäen 200/300 eeroa
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
se on deal, noi mulkerot tekee 3 vuoroa, kävin siin 1300 aikoihin hitonmoisell kiireel ja jäi hämärä kuva et siin oli tollanen,mut mä meen aamulle uusiks.. täshän mä oon aika liki muuteski....
|
|
||||
|
||||
![]()
soittoa odotellessa... 0451288110 make
|
||||
|
||||
![]()
pikkurattaat on muuten kans ns valkoraitarenkaat. vuan erottaneeko näillä paskakeleillä rattaista mitään. keulassa mauton "karja"puskuri. tyyliin jos oravat lasketaan karjaksi. taidanpa ottaa toisenki, sen verta nyppii...
|
||||
|
||||
![]()
löyty auton ex myynti-ilmo viä nettiautosta! http://www.nettiauto.com/viewVehicle...=Hae+%3E%3E&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=inline@id_vehicle_type=@id_ make=79@id_model=904@id_car_type=@id_fuel_type=@id _gear_type=@pfrom=@pto=1000@yfrom=@yto=@engineFrom =@engineTo=@mileageFrom=@mileageTo=@id_domicile=@s earch=Hae+%3E%3E
|
||||
|
||||
![]()
Laitoin nää kuvat tänne
![]() ![]() ![]() ![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
FUN Like Mad Moose V, Sipoossa 19.5.2007 | -B- | Tapahtumat | 262 | 22.01.2010 22:38 |
FUN Like Mad Moose VI, Sipoossa | -B- | Tapahtumat | 188 | 25.05.2008 21:43 |
varastettu... | mikkonenvellu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 23.02.2007 12:53 |
*Varastettu* | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 01.11.2006 02:42 | |
Varastettu! | Lunkkis | Chit-Chat | 7 | 07.10.2006 16:14 |