![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään firman pikkujoulut, krapula siispä lähtee 19.00 maissa
|
||||
|
||||
|
Kun ostaa ok talosta 50% ja laina summa tippuu 12 000eur
|
|
|
|||
|
|||
Rahan tuloa ei voi estää
Pojalle tuli päätös Kelalta, että opintoraha nousee 1.1.2009 hieman yli 24 euroon. Nyt saa jopa nostettua automaatilta rahat. Nykyinen opintoraha on vähän yli 19 euroa.
Toiseksi eilen säästin tankkauksessa 20 euroa verrattuna siihen, kun bensan hinta oli 1,569 euroa. |
|
|
||||
|
||||
|
ilmasta kaljaa ja viinaa...elikkä erittäin hyvä olla
|
|||
|
|||
|
Sovinto.
Toiseksi mieltä ilahduttaa, että jokavuotinen sotaelokuva esitetään nyt illalla, tai paremminkin yöllä. Lapset saavat katsella heille sopivia elokuvia heille sopivaan katseluaikaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Loppusota loppui tänään. TJ 18... Kohta kotiin...
|
||||
|
||||
|
TJ -3Vuotta... Toivottavasti pääsis kohta kertaamaan
|
|
|
||||
|
||||
|
On tainnut meidän perhessä mennä kasvatus ihan pellolle.... olin itse kolme vuotias kun näin kyseisen elokuvan ensimmäisen kerran.. tosin, ehkä jäävi tähän kommentoimaan, kun äitini isä on tehnyt kyseisen elokuvan käsikirjoituksen.. ja pokkas muuten Jussi-patsaankin siitä aikanaa.. mutta näissä kulttuuriperheissä ei olla ehkä niin tarkkoja noista ikärajoista..
omien lasten kasvatus taitaa mennä enemmänkin metsään....
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Että aikamoinen kulttuuripersoona varmaan olen.![]() Muuten asiasta kolmanteen; joulukortit ovat nyt punaisessa kirjekuoressa 60 sentin postimerkein varustettuna. Enää ei tarvitse kuin viedä ne postilaatikkoon. Onneksi sain kirjoitusapua, koska korteista puuttui joulun ja uuden vuoden toivotukset. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |