![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tämä aihe, joka ei liity alkuperäiseen topickiin.. en katso aiheelliseksi jatkaa chätissä.. Noh, et ole ainoa joka joutunut hoidattamaan lapsiaan "omista" rahoista, joten se siittä! Minun yritykseni toimenkuva on sitä mihin yhteiskunnan resurssit ei riitä, vaan kaikki ulkoistettaan.. joten ei ainakaan duunit lopu! Ja sanoisin näin, että saatta olla että ennemminkin minun yritykseni tarjoamat palveut on yksi niistä, joihin perheelliset joutuvat turvautumaan, niitä palevuita joita vakuutukset eivät kata ja joihin yhteiskunta ei pysty tarjoamaan muuta kun ulkoistettua apua.. mutte hei, siitä saa 60% verovähennyksiin!!! Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja koko stoori alkoi mukavista poliiseista ja palomiehistä....
|
|
|
||||
|
||||
|
Näyttää melko tyhmältä tää viestiketju, kun sekä skorpioni, että nana ovat mun ignore listalla...
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Pitkään ollutkin hiljaiseloa. Jospa taas joku laittaisi pollin, jossa kysytään kumpi lähtee ja kumpi jää. Mutta tällä kertaa toivon, etteivät hännystelijät ja taustajoukot lymyile, niin kuin taannoin kävi. Skorpioni |
|
|
|||
|
|||
|
Sana on vappaa, elä ota noukkaasi jokkaista asiaa. Tässä mitään polleja tarvia, mää pois ni se on sillä selevä.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Pari kommenttia oli kuitenkin tarkoitushakuista nokkimista ja saa kai sitä puolustautua? Tuota noukkaan (nokkaan ilmeisesti) ottamisohjettasi voisi toisetkin noudattaa.Ja tähän voisi hienosti muistella nuoruuttani, kun parhaan kaverini sisko käski minua sanomalla: "Mää pihhaas." Mie siihen: "En sinun käskystäsi." Anteeksipyyntö viestiketjun aloittajalle vielä. Poliisit ovat tosiaan hienoja miehiä ja naisia. Sitä rohkeutta kirjoittaa omalla nikillään kaipaisi näiltä rekisteröityneiltä anonyymeiltä edelleen. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Toista on näiden "palstapoliisien" kanssa, jotka PIILESKELEE. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |