Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.11.2008, 11:53
Angelo:n Avatar
Angelo Angelo ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.05.08
Sijainti: Hyvinkää
Viestit: 670
Perusasetus

Ei ole paljoa tullut seurattua tätä ketjua, välitin ilmoituksen kun olen itsekkin rakentelutilaa vailla.
Tilaa tuolla kyllä on ja paljon. Entinen kasvihuone yritys. Osa kasvihuoneista on maapohjalla, osa betonilla. En tiedä mikä on tämän hetkinen tilanne tuolla, onko kukaan saanut selvää vastausta tilojen kohtalosta? Lupasi että kun saa tarpeeksi porukkaa niin laittaa lämmöt päälle ja ilmoittelee. Ilmeisesti tilalle on kuitenkin ottajia myös kylmänä joten tilanne tilanne ei vaikuta hyvältä.
Jos on kysymyksiä niin soittakaa ilmoituksen numeroon muuta en osaa sanoa.
Itse en tuon varaan paljoa laske, tilojen etsintä jatkuu. Pitää saada Webasto kiinni ennen kunnon pakkasia..

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Auton säilytys kielletty? jappe Chit-Chat 69 20.01.2007 14:24
Kuljetus Roi -Hki -Roi tilaa löytyy finvalp O/M/V Muut 1 16.06.2006 14:51
Talli tilaa jamezz Chit-Chat 0 28.04.2005 19:51
Tilaa konehuoneeseen panda Tekniikka & Jutustelu 3 14.01.2005 09:39


Sivu luotu: 14:21 (GMT +2).