![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ei antanu... Timo tuli kaveriks et siivottiin tallii sen verran et ankka mahtui sisälle. Nii ja vyöt sulatettiin irti kurasta (liekö ankalla ajettu kurassa???). Vituttaa vaan toi ranka niin vitusti et ei oo tosikaan... Ja kaiken lisäks klo 3 tarttis lähtee auraamaan...
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Olkku lähteny aamukolmelta auraamaan eikä ollu vielä ehtiny mein pihaan ??Mitääh.
Oli taas pakko valjastaa ketjuilla ja levyllä vanhus pihanperältä. On tuollainen -52 bensafergu loistava laite lumenluontiin. Ja vitut!!
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#4
|
||||
|
||||
|
No ei uskaltanu tulla ko ties mitä matalii vw-vaunui ja matalii koirii siel pihal on piilos. :P
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#5
|
||||
|
||||
|
sviddu nääs. 11. päivä olkapääleikkaukseen, eli luultavimmin en saatina vie pääse saunaan!
Ja luultavimmin vielä kelan sairasrahoilla ei välttämättä daihatsu irtaannu ollin pihasta. Puhumattakaan että sitä ykskätisenä laittelis ![]() Tarvii sitte kokouksessa keskittyy nesteravitsemukseen enempi, jos en saunaan piäse. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Ketäs ajelee raumalla päin harmaalla hiluksilla missä on hytin päällä joku tavara boksi, jaa jotain lisä valoja nokalla?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Nonni! Mennäänkö 26 vai 27 kuluvaa kuuta harjoittelemaan maastoajoa?
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Ääni 27:lle.
__________________
╚╣X╚╣
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Samoin ääni 27:lle.
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Ehdottomasti 26. päivä, tosin 27. käy yhtä hyvin
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Yllätys et eukko on töis sen viikonlopun joten taitaa mennä ääni 26 päivälle.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Ei väliä, en ehdi kuitenkaan laittamaan kytkintä...
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Jonninmoisen joulurauhan säilyttämiseksi ääni 27:lle
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |