Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.11.2008, 08:28
KAS:n Avatar
KAS KAS ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.07.07
Sijainti: Eura
Viestit: 364
Perusasetus

Muuttaako Ankka raumalle talvehtimaan?

__________________
╚╣X╚╣
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.11.2008, 12:29
Pörönyypi
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KAS Näytä viesti
Muuttaako Ankka raumalle talvehtimaan?
Taitaa muuttaa.......
Mietin tos et jos uusi omistaja ton ankan maalais vaaleanpunaiseksi, niin sitten hän se olis posankka

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.11.2008, 17:07
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

taitaa ankka jäädä talvehdittuaankin vielä raumalle mutta on muuten sitten semmone juttu että jos vaaleen punaseks aiotaan maalata niin saattaapi jäädä myymäti (;
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.11.2008, 17:37
Pörö:n Avatar
Pörö Pörö ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.06
Sijainti: Lappi TL
Viestit: 2.028
Perusasetus

Empä usko ett sitä mitään maalata, kun keltainen on kuulemma kevyt väri.
__________________
PERKELE!
Lahjattomat lukottaa
Pääsponsori---> Joki-Pub
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.11.2008, 17:52
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Jep jep ,mää lähen ny hekeen siihen oikeen kunnon suopyöriä että saatte huomen kärrille sen...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.11.2008, 18:58
apiaani:n Avatar
apiaani apiaani ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.07
Sijainti: Panelia
Viestit: 940
Perusasetus

Ei apjaani tuu 4wd:llä, nyt ois vielä r2reen hoojii lainassa, mut se on siihen mennessä jo palautettu. Eli takapotkulla tullaan taas.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.11.2008, 19:29
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Viestit: 1.900
Perusasetus

Paljon täytyy mulle maksaa et maalaisin autoni vaaleenpunaiseksi... PTHYIHELVETTI!
Et älä Kares pelkää...
Kyl se keltainen saa pysyä, sekun on kevyttä :P
__________________
RASOR
Rauman Seudun OffRoad ry
Vain kääpiöt madaltavat autojaan...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 17:54 (GMT +2).