![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Muuttaako Ankka raumalle talvehtimaan?
__________________
╚╣X╚╣
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Taitaa muuttaa.......
Mietin tos et jos uusi omistaja ton ankan maalais vaaleanpunaiseksi, niin sitten hän se olis posankka ![]()
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
taitaa ankka jäädä talvehdittuaankin vielä raumalle mutta on muuten sitten semmone juttu että jos vaaleen punaseks aiotaan maalata niin saattaapi jäädä myymäti (;
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Empä usko ett sitä mitään maalata, kun keltainen on kuulemma kevyt väri.
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jep jep ,mää lähen ny hekeen siihen oikeen kunnon suopyöriä että saatte huomen kärrille sen...
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ei apjaani tuu 4wd:llä, nyt ois vielä r2reen hoojii lainassa, mut se on siihen mennessä jo palautettu. Eli takapotkulla tullaan taas.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Paljon täytyy mulle maksaa et maalaisin autoni vaaleenpunaiseksi... PTHYIHELVETTI!
Et älä Kares pelkää... Kyl se keltainen saa pysyä, sekun on kevyttä :P
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |