![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Eipä taida meikäläinen tulla ankkaa tietyistä syistä kiusaamaan teitin leikkikentälle mutta eipä tie jos hojottimen sais jo tuohon mennessä alle ja metsä kuntoiseksi ku jotenkin tuntuu että tuolloin siellä olis jotain mielenkiintoista näkemistäkin (;
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Me on laitettu jo valmiiks kamerat lataukseen. Kares pistää hopihopia ja panee suzukin kuntoon.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Sua alkaa vaan harmittaa et mil helvetin nössökuskil mä tonkin möin...
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Täytyy varmaa hepata siittä kaasu pedaali pohjaan kiinni valmiiks ennen ku tuut hakee (;
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Muuttaako Ankka raumalle talvehtimaan?
__________________
╚╣X╚╣
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Taitaa muuttaa.......
Mietin tos et jos uusi omistaja ton ankan maalais vaaleanpunaiseksi, niin sitten hän se olis posankka ![]()
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
taitaa ankka jäädä talvehdittuaankin vielä raumalle mutta on muuten sitten semmone juttu että jos vaaleen punaseks aiotaan maalata niin saattaapi jäädä myymäti (;
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Empä usko ett sitä mitään maalata, kun keltainen on kuulemma kevyt väri.
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |