Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.11.2008, 21:12
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

6. päivä on yllättäen työpäivä.
Mut tulen aamupäiväks testaileen lukkoa jos ehdin vaihtaa akselin alle.
Purettu,putsattu ja niputettu olis jo.
Ja toimii.
Tosin tehdään murikan ulostuloliittimet vielä uusiks hapokkaasta.
Tuleeks Apiaani 4wd:llä??
Mutis vois laittaa kuvia albumiin kun niitä kumminkin räpsit muutamia lyttyläs tai jos et jaksa ni
tuo kamera mulle niin kopioin kuvat.

__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O

Viimeksi muokannut bluevan : 20.11.2008 21:15
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.11.2008, 21:23
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Eipä taida meikäläinen tulla ankkaa tietyistä syistä kiusaamaan teitin leikkikentälle mutta eipä tie jos hojottimen sais jo tuohon mennessä alle ja metsä kuntoiseksi ku jotenkin tuntuu että tuolloin siellä olis jotain mielenkiintoista näkemistäkin (;
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.11.2008, 21:26
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Me on laitettu jo valmiiks kamerat lataukseen. Kares pistää hopihopia ja panee suzukin kuntoon.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.11.2008, 21:37
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Viestit: 1.900
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kares Näytä viesti
Eipä taida meikäläinen tulla ankkaa tietyistä syistä kiusaamaan teitin leikkikentälle mutta eipä tie jos hojottimen sais jo tuohon mennessä alle ja metsä kuntoiseksi ku jotenkin tuntuu että tuolloin siellä olis jotain mielenkiintoista näkemistäkin (;
Sua alkaa vaan harmittaa et mil helvetin nössökuskil mä tonkin möin...
__________________
RASOR
Rauman Seudun OffRoad ry
Vain kääpiöt madaltavat autojaan...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.11.2008, 21:56
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

Täytyy varmaa hepata siittä kaasu pedaali pohjaan kiinni valmiiks ennen ku tuut hakee (;
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.11.2008, 08:28
KAS:n Avatar
KAS KAS ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.07.07
Sijainti: Eura
Viestit: 364
Perusasetus

Muuttaako Ankka raumalle talvehtimaan?
__________________
╚╣X╚╣
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.11.2008, 12:29
Pörönyypi
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KAS Näytä viesti
Muuttaako Ankka raumalle talvehtimaan?
Taitaa muuttaa.......
Mietin tos et jos uusi omistaja ton ankan maalais vaaleanpunaiseksi, niin sitten hän se olis posankka

Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 21.11.2008, 17:07
kares:n Avatar
kares kares ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.09.05
Sijainti: kokemäki, .
Viestit: 2.087
Perusasetus

taitaa ankka jäädä talvehdittuaankin vielä raumalle mutta on muuten sitten semmone juttu että jos vaaleen punaseks aiotaan maalata niin saattaapi jäädä myymäti (;
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 21:38 (GMT +2).