![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Täytyy yrittää saada vinssi ainakin takavetoseks ni vois testailla sitä mut tuskin joutaa.Ajamaan täytyy kuiteski pääst.Mikäs toi osote on ku tos kassil on ku ei aukee
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Se on sellainen örkki mikä näyttää kyltissä että mistä ja millä surffaat
edit. tollanen
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa Viimeksi muokannut Pörö : 20.11.2008 20:53 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Joo, hyvä et koitat saada vinssin ko mä en näillä näkymin tule vissillisellä autolla...
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
6. päivä on yllättäen työpäivä.
Mut tulen aamupäiväks testaileen lukkoa jos ehdin vaihtaa akselin alle. Purettu,putsattu ja niputettu olis jo. Ja toimii. Tosin tehdään murikan ulostuloliittimet vielä uusiks hapokkaasta. Tuleeks Apiaani 4wd:llä?? Mutis vois laittaa kuvia albumiin kun niitä kumminkin räpsit muutamia lyttyläs tai jos et jaksa ni tuo kamera mulle niin kopioin kuvat.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 20.11.2008 21:15 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Eipä taida meikäläinen tulla ankkaa tietyistä syistä kiusaamaan teitin leikkikentälle mutta eipä tie jos hojottimen sais jo tuohon mennessä alle ja metsä kuntoiseksi ku jotenkin tuntuu että tuolloin siellä olis jotain mielenkiintoista näkemistäkin (;
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Me on laitettu jo valmiiks kamerat lataukseen. Kares pistää hopihopia ja panee suzukin kuntoon.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Sua alkaa vaan harmittaa et mil helvetin nössökuskil mä tonkin möin...
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Täytyy varmaa hepata siittä kaasu pedaali pohjaan kiinni valmiiks ennen ku tuut hakee (;
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Muuttaako Ankka raumalle talvehtimaan?
__________________
╚╣X╚╣
|