![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Noita s2:sikin on monenlaisia. Ittellä portiton s2 jostain nelos valmetista tuossa nissanin sd33 moottorissa. Kaasun kun linttaa pohjaan ja pakkovaihteella kierrättää(automaatti) Ni ahdot pysyy mukisematta 0.7 mut viive on melkoinen. En vois tämmöstä suositella mihinkään manuaali peliin jossa tulee löysättyä kaasua aina kun arpoo seuraavan pykälän. Niin ja tosiaan ylävireiseltä vaikuttas tässä 3.3 litrasessa kutosessa ni en usko et tilanne paranee pinemässä moottorissa. Oman ahtimeni sain halvalla joten ajattelin sitä kokeilla mutta seuraavaksi olis hankintalistalla kyllä joku portillinen turbo. Nii ja siivet ei oo tossa mullakaan ku jotai 5xmm.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jep, noita S2 on hyvinkin erilaisia, mullakin oli talvella tuollanen kait ns. "vanhanmallinen" S2B, joka oli ulkomitoiltaan/siiviltään huomattavasti isompi, kuin mitä noi uudemmat, joita nähny valmeteissa olevan
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#3
|
|||
|
|||
![]() ct
Joo riippuu et mitä sä haluut turbon vaihdolla.voihan sitä ct:tä päivittää paremmaksi.ja mitä nettiä selailin nii tais olla ct:ssä 48mm pakosiipi eli sama ku garrett t3 uudemmas oli sitten joku 45mm.eli jos pako ahistaa nii ei ku vinguttelemaan.ja onko kukaan mittaillu pakopaineita ct:stä.imu siipi siinä on onnettoman näkönen et sen aijon vaihtaa omaani isomman.ja laittaahan sitä vanhaa jo olevaa ahdinta uuden hinnalla kuntoon
|