![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ottamatta sinänsä kantaa alkaalin alkukantaisuuteen ja litiumin erinomaisuuteen, mun mielestä ja mun käytössä on hyvä, että lamppu hiipuu pikkuhiljaa. Jos menen metsään tai mökille viikonlopuksi hoojiillä tai kelkalla, en kuitenkaan ota repullista varaparistoja mukaan lyhyen reissun vuoksi. Kun lamppu kotona ennen lähtöä vaikuttaa hiipuneelta, vaihdan paristot jo ennen lähtöä. Ja mikäli valo himmenee huomattavasti reissussa ollessa, näkee sillä himmeällä valolla kaivaa repusta ne yhdet varaparistot, toisin kuin jos valo sammuisi kerta laakista sitä ennen yhtään himmenemättä. Tällä hetkellä käytössä on (ja viimeisen vuoden ajan ollut) Led Lenserin vanha malli V2 ja otsalamppuna Petzl Myo XP. En väitä kumpaakaan huipputuotteeksi, mutta hinta-laatusuhteeseen olen ollut tyytyväinen.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mutta että jos tekee ostopäätöksen perusteilla 170 lumenia 120 tuntia, ja luulee sen näin toimivan oikeasti ja jos vielä käyttötarkoitus on sellainen että kyseistä valoteho/toiminta-aika yhdistelmää tarvitaan, niin pieleen menee ja pahasti... |
|
|||
|
|||
![]()
Ongelmahan on valmistajan joka ilmoittaa paloajan ja kirkkauden. Ja näin antaa ymmärtää kuluttajan ymmärtää, että kirkkaus =100% koko paloajan.
Itse ainakin mainitsen aina lamppua myydessäni, että ei se huipputeho kovin kauan kestä. Paloaikahan ilmeisesti ainakin LL:llä tarkoittaa, miten kauan sieltä ledi tuikkii ottamatta kantaa miten kirkas se ledi on. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Minä pyrin mahdollisuuksien mukaan lamppuja myydessäni näyttämään ostajaehdokkaille grafiikoilla sen todellisen toiminnan, jotta he saavat mahdollisimman totuuden mukaisen kuvan laitteen todellisesta toiminnasta. |
|
||||
|
||||
![]()
Täällä kun tuntuu lamppukauppiaitakin pyörivän, niin kuka teistä tuo maahan tätä settiä http://www.led-replacement.com/tle-300m.html , ja mihin hintaan?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Hyi hyi..nasse-setä on hyvi hyvi vihanen... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
tulipahan hommattua tuollainen power on board valotykki nytkön sais ladattua viel kunnolla akun täyteen niin pääsis testaileen kunnolla. tässäkin viestiketjussa on mainostettu ja katuauton sivuilla että 12v muuntaja sopii tuohon mutta eikös se niin ole että 12v akkua EI saa täyteen 12voltilla vaan siihen vaaditaan noin 14-15v? amerikan laturi oli 13.8v/750mA. ja taispa olla ohjekirjassa maininta ettei mukana tulevalla autolaturilla saa akkua täyteen ladattua. no löytypä itsellä kaapin syövareistä 14v/450mA muuntaja. aika vähän virtaa antaa mutta eipähän pilaa akkua liian isolla virta määrällä...hitaasti hyvä tulee
![]() Viimeksi muokannut willex- : 21.11.2008 20:13 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hankkimassa GC:tä, auttakee! | Aapo-A | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.11.2006 20:00 |
Rankkua hankkimassa? | janiojan | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 26.10.2006 10:08 |
vetteä hankkimassa. | aatu78 | Yleiset | 0 | 25.06.2005 06:48 |
Koppimopoo hankkimassa | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 19.03.2004 15:06 |
Hankkimassa C3:sta | svahnm | Vuosimallit 1968-1982 | 10 | 09.03.2004 16:12 |