![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Soittelin Espoon Lattiapinnoitteeseen asiasta. 20mm tasoitetta 30m² alalle tekeepi 1000kg, 65snt/kg ja työt siihen tekee jo tonnin. 2mm epoksi 20e/neliö ja ollaan 1600e hinnassa. Päälle alvi. Lattiakaivo olisi ihan jees, mutta turhan arvokas laittaa tuonne. Autoja ei siellä pidetä talvisaikaan muuta kuin säilytyksessä tai tilapäisessä rempassa, joten ei tule sulamisvesiäkään niinkään paljoa. Itse olen yrittänyt lukea ja onkia tietoa netistä, kohtalaisella tuloksella. Näillä näkymin olen ajatellut jyrsiä lattian (300mm leveällä jyrsimellä). Muutama kerta ristiin rastiin, 0-5mm kerrallaan. Päivässä tuon toivottavasti tekee tuolla. Sen jälkeen hionta ja tikkurilan Novopox LP päälle asianmukaisella pohjusteella, 2mm kerroksella. url Luulisi kestävän. Hionnan sijaan voisi varmaan pistää ohuen tasoitteen tai slammauksen? (oli muuten paljon pidempi teksti, ja painoin tuota kirottua takaisin-nappia)
|
|
|
||||
|
||||
|
Voidaan sitä lista hinnoilla tarjoilla ihan mitä vain
Sit voidaan tehdä urakka tarjous vaikka 3000eur...Mutta mutta, en nyt jaksa kuvia etsiä mutta näin: Praimerit monttuihin Pikasaneerauslaasti monttuihin ("Tuoppi oikaisu") Vetlokilla hionta, eli tämmöisellä: http://ramirent.edita.fi/fi/hinnasto/tuote/2646 Jos tuohon pakettiin menee yli sata euroa niin sosittelen uudelleen valua... |
|
|
||||
|
||||
|
Alan kovalta ammattilaiselta tuli vinkki että kerta on öljyä ja muita jäämiä niin jyrsintä pois ja 10mm "kova betoni" päälle. Se sitten hiotaan sileäksi, eikä välttämättä tarvitse pinnoittaa.
Itse olen sen epoksin tmv kannalla ihan vaan valon tuomisen takia. Voihan siihen vetää perus betoluxin parin vuoden välein, mutta liekö sekään sitten tarkoituksenmukaista.. Missä hinnan kiroissa tuollaiset epoksipinnoitteet menee? 30m² tarttis tehdä ja 1-2mm kerros. |
|
|
|||
|
|||
|
Laitat siihen vaan vaateri plus tasoitetta on omasta mielestä ihan hyvää ainetta ja siihen ei tartte kun vesi lisätä/sevottaa ja sen jälkeen vaan kaataa lattialle kun se tasaa ittensä kun se on niinku vettä ku se tehdään.
Ja siihen voi laittaa jonkun pinnotteen jos haluaa mut mun mielestä se on aikas kovaa sitte kun se kovettuu
|
|
|
||||
|
||||
|
vaateria minäkin kokeilisin,itsellä parikertaa joutunu paikkaamaan ja kokeiltu b14, ei pysy tavallinen tasoite,ei pysy ja seuraavaksi kokeilen vaaterin. Ja on ollu praimerit alla.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| LJ miehille mallia.. | Pete | Linkit | 3 | 14.01.2007 18:35 |
| M:Kompressori mallia ISO | Joakim1 | O/M/V Muut | 5 | 30.11.2006 22:49 |