![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lisää muutama kuva omasta albumista -> ja myös omasta autosta. Hiipien salaa. BJ säntää mäkeä ylös. Hiluxin tekniikka altapäin. Koeponnistus Fedima Siroccoilla suoritettu, ja eipä jääny paskan maku suuhun. Hyvin piti ja tyytyväinen olin ainakin itse renkaisiin.
Viimeksi muokannut Ruivo : 17.11.2008 00:53 |
|
|
|||
|
|||
ORR"n pikku-joulu Safari
Perinteinen pikkujoulu-Safari suuntautuu taas Karjalaan ajankohta vko.49 tai 50 viikonloppu.Reissuun voidaan lähteä pe.iltana siten että ei välttämättä tarvitse ottaa töistä vapaata,paluu su.iltana. Lähtijät ilmoittautukaa nopeasti viisumit pitää anoa mahdollisimman pian..! Majoitus on kovan katon alla koko reissun ajan § 20,-e yö.Reitti Vyärtisilä-Sorremolinos-Käksalmi-Vyborg,mahdollistaa joulu ostoksia tekemään Viipuriin..! Majoitus varauksien vuoksi ilmoittauduttava viim.21pvä.pe.menevää kuuta.Lisä tietoja 0400-504403/Aki
|
|
|
||||
|
||||
|
Onko pöristelijöitä viikonlopuksi ? Päästäs liukkaille, ensilumille. Lauantainako ? Hep hep.
|
|
|
||||
|
||||
|
lauantai saattais onnistua...
|
|
|
|||
|
|||
|
Lauantai-aamupäivä/keskipäivä sopis mulle. Vois olla ihan hyvä valokuvauskeli...
|
|
|
||||
|
||||
|
No onkai nyt muitakin lähössä ajelemaan ku onki ja minä. Nyt poojjaat pökkyrät alle ja ratalle. Valokuvaajakin on tulossa, joten horioppia vaan niin saadaan hyviä kuviakin.
|
|
|
||||
|
||||
|
auto on puolitiessä mut tulen silti...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
| Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
| Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
| Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
| Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |