![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ja jos poijat pitää tallilla hoppua niin saattais olla Patro-Oliokin testauskunnossa. Pikkasen on muuttunut sekin laitos. Paas Mutarenkula parit fotot esille Olion nykykynnosta.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 16.11.2008 23:13 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Oli muuten meikäläisen mersun ylimääräinen "asukas" selvittänyt vielä tiensä Lappiin asti. Kotona vielä yritin pari kertaa nirhata sitä, mutta onnistui livahtamaan karkuun. Noh, katotaa nyt löytääkö tiensä takas kun ajoin mesen piiloon sillävälin kun hiiri oli jahdin jälkeen ojassa.
![]() Jos jollain on safarilta kuvia tai videoita, niin pistäkäähän esille. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Aika sitkeä sissi tuo Viman hiiri. Se on vissiin tykästynyt offailuun kun siellä suollakin kävi kattelemas et nouseeko mersupa lutakosta.Tai sit siellä G:ssä asuu koko yhdyskunta runkopalkeissa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jokos on kaikki ilmonnu pikkukokousjouluihin? Olis meinaa vähän pöperöö tyrkyllä ni tietäis määrää kuinka paljon tarvii!
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Pitäiskö laittaa joku tarkka pv. johon mennes pitäis ilmoittautua?
Jokatapauksessa mie tuun ainakin.
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ilmot joulukuun 1. päivään mennessä! PISTE!!! nih
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... Viimeksi muokannut Olkku : 17.11.2008 22:17 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
PJ,n sana on laki
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Videota nortista http://www.youtube.com/watch?v=KoTo7mMnvF0 ^^Se helkkarin hiiri selvis tostakin!!!^^ tuli aika vähän käytettyä kameraa, seurasin vaan kun bluevani rypisteli patrollia!
Viimeksi muokannut Mutis : 18.11.2008 22:07 |
|
#9
|
||||
|
||||
|
PRKL kun tuli kutsu 6 pnä ylioppilasjuhliin
![]()
__________________
╚╣X╚╣
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
No voi perhana...
Mulla alkaa olla kovat poltteet ajamaan... :P
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Niin mullakin, täytyy tulla vaikka tunniksi venyttelemään.
__________________
╚╣X╚╣
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Täytyy yrittää saada vinssi ainakin takavetoseks ni vois testailla sitä mut tuskin joutaa.Ajamaan täytyy kuiteski pääst.Mikäs toi osote on ku tos kassil on ku ei aukee
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Se on sellainen örkki mikä näyttää kyltissä että mistä ja millä surffaat
edit. tollanen
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa Viimeksi muokannut Pörö : 20.11.2008 20:53 |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Joo, hyvä et koitat saada vinssin ko mä en näillä näkymin tule vissillisellä autolla...
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |