![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Joopa joo, ei ne tojotistit uskaltautuneet metsän puolelle, kuin kävellen... Muutama räpsy taas. Ristiriipuntaa Kaksi erillaista tyyliä edetä maastossa ![]() Sitte toinen tapa... Loppuhan ne ulosjoustot jo Jarcaltakin.. Ai niin, tosi hiljanen käyntiääni noissa kiinan vinsseissä...
Viimeksi muokannut fopa : 16.11.2008 12:44 |
|
||||
|
||||
![]() Tossa yksi neljästä syyllisestä jonka takia perässä täystuho. Löyty muuten kamerasta pari kallistuskuvaa patukasta kun niitä simmerman joskus kyseli. Ja sit asiaan, vaikkei nyt vähänaikaan ajelemaan ainakaan itse pääse niin kahvitellaanko taas KE? |
|
||||
|
||||
![]()
kylhän se näköjää vähä kallisti, siltä se kyllä tuntuikin. voishan sit ke. kahvitella
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo olihan se vähä kallellaa, joku ois saattanu sanoo, et "ei v..tu jätkät nyt tää kaatuu"....
![]() Keskiviikkona ilmaannutaan kahville. |
|
||||
|
||||
![]()
Luntapukkaa tupaa..
KYM#5 |
|
||||
|
||||
![]()
Morjensta.!
Oon aika tuore offari ja ois kiva vähä kuulla että missäs sitä kouvolan seudulla ajellaan ja milloin ja onks jotain varsinaista seuraa jonne mahdollisesti vois liittyä tai ainakin olla jotenkin jutuissa mukana.! Laittakaahan viestiä, itse asun Anjalankoskella (eli ihan kohta kouvolassa) Ja Anjalankoskelta en ainakaan tiedä ainuttakaan "virallista" reittiä tai paikkaa jossa voi möyhentää rauhassa.! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Juu ei Ankkalinnassa ole enää tällä hetkellä mitään virallista ajo-aluetta ja itsekin Ankkalinnalaisena sitä kiroilen. Tuntuu että paikallisille maanomistajille oma maa on kultaakin kalliimpaa eikä sinne lasketa ketään ulkopuolista ainakaan autolla ajelemaan mutta, yritetään kuitenkin jos vaikka saataisiin Ankkalinnaankin johonkin ajo mesta.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 | Jeeper | Tapahtumat | 8 | 11.11.2007 15:12 |