![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ai kivaako? No JOooooooo. Mut kosmeettisia vaurioita aikas paljon. Molemmat takakulmat läjässä. Toinen takalyhty paskana. Hantin helma sisällä. Hantin ovi ei mee kunnolla kii.(kattokouru vääntyny) ?? Kuskin ovi sisällä. Virvelin vaijeri poikki (kiitos kuuluu Sumpelle )Mun ihan uus kilpi mutkalla ![]() Takaperästä kuuluu JUMP JUMP Muuten ihan jeesreissu. Ompahan jotain tekemistä talveks.
|
||||
|
||||
|
Ai mää vai? no pitää kait kiittää sit puolestani sua ku etu puskin irtos. heh
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Viimeksi muokannut Mutis : 15.11.2008 23:07 Perustelu: niin ja joo, oli kyllä hauskaa!! |
|
|
||||
|
||||
|
Meinattii Juhon kans kuolla nauruun Mersupan pelastusoperaation loppussa.
Tunti ens vinssataan Mersupaa ylös suosta ilman toivottua tulosta ja Akke vissiin soitti suoryhmän apuun. Oli koomisen näköstä kun se maastokuvioitu BJ (porttaaleilla?) körötteli paikalle,pysähty kahdeks sekunniks et sai köyden kii ja het pakkia. Mersupa tuli yli kantojen ja juurakkojen niinku tyhjää vaan. Oli aikas koomisen näköistä. On maastoautoja isolla ja pienellä M:llä.
|
||||
|
||||
|
Niin se vähäosaisuus näkyy jopa kuravellissä rypiessä.Mut Mersupan eteneminen siellä lutakossa ei ollut ollenkaan hävettävää.Nyt se kyl haisee aikas ikävästi
|
||||
|
||||
|
Meikäläinen vois tulla sinne saunameisinkeihin, joku vois pistää vaikka YV:nä osotteen misä se o.
Kaverilla rupeis olemaan niva siinä kunnossa et vois tesmata jossakin mettikössä. Koitin raumalle yllyttää mutta ei oo vielä suostunu. |
|
|
||||
|
||||
|
koskas poijjaat meinaatte seuraavaks rymytellä ku vähä olis ToyTOyn kanssa ajatusta tulla kikkailee ankalla ja bläjällä jos noin niinku passaa
|
|
|
|||
|
|||
|
Tere koskas rauman suunnalla ajellaan seuraavaksi ?Jos vaikka saatais porin suunnalta ja muualtakin kalustoa liikkeelle.
|
|
|
||||
|
||||
|
Onhan se kiva saada vieraita mut ajo alueet on aikas vaatimattomat verrattuna ton lyttylän laajoihin soihin.6.12 on ehkä aikomus.Tulen toytoy hakeen silta tarpeet ku joudan mut ennen ajoja