Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.11.2008, 22:30
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Cool

käyks leimalle


Kelpaako leimalle toi vakio 5,5 vanne, oon jostain saanu päähäni et 235 vaatis levemmän vanteen?
Lisäks kiinnostais et riittääks sen puskurikiinnikkeen muotoilu vai pitääks koko puskuri poistaa?
Mites sitä kääntymistä kuuluu rajottaa, jos siis tarvetta ois?(vamrmaan tyhmä kysymys mut kun ei tajuu näistä mitään vielä

Itellä Suzukissa(410) alla 215 BFG AT kummit, ne ainakin pelittää hyvin, mene "iloisesti" maantiellä...ajan tolla työmatkoja

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.11.2008, 12:57
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Kelpaako leimalle toi vakio 5,5 vanne, oon jostain saanu päähäni et 235 vaatis levemmän vanteen?
Lisäks kiinnostais et riittääks sen puskurikiinnikkeen muotoilu vai pitääks koko puskuri poistaa?
Mites sitä kääntymistä kuuluu rajottaa, jos siis tarvetta ois?(vamrmaan tyhmä kysymys mut kun ei tajuu näistä mitään vielä

Itellä Suzukissa(410) alla 215 BFG AT kummit, ne ainakin pelittää hyvin, mene "iloisesti" maantiellä...ajan tolla työmatkoja
Kelpaa 5,5" leimalla.

Rajoitus tapahtuu yhdellä kääntökuulan huopatiivisteen pulteista akselin takapuolella. Kääntelet renkaita niin huomaat kyllä mihin se stoppaa. Siihen pultin alle voi ilmeisesti laittaa prikkojakin, mutta itse olen hitsannut siihen pultin kantaan pikkuisen jatkoa.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.11.2008, 13:22
Tom-ppa Tom-ppa ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.11.08
Sijainti: Sauvo
Viestit: 56
Cool

Kiitos


Kiitos neuvoista, pitää tutkailla tilannetta, kunhan sopivat kummit löytyy.........
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.11.2008, 16:59
Palde Palde ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.09.03
Sijainti: Kuru, Finland.
Viestit: 1.097
Perusasetus

Pitäs sopia pyöriin , ja nuissa renkaissa on kyllä järkyttävän suuria kokoeroja samojen kokomerkintöjen sisällä .Saatika sitten citymaasturikuvio vs. mutakuvio ...

Tuossa olikin jo nuo " poistettavat kohdat " etupuskurin kiinnikkeen kulmat ja pyöränkotelon "typerä" pokkaus sisäloksusta .
Noilla eväillä sopi 235 sopi mulla 410:n alle

Jos ei sovi niin mulla on lisäkierrejousisatsipatenttihässäkkä ylimääräisenä tallissa , mallia bolt on 410:n alustaan .Korottaa sen noin 40-45 mm ja laillinen eli leimattavissa .
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.11.2008, 18:23
Tom-ppa Tom-ppa ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.11.08
Sijainti: Sauvo
Viestit: 56
Perusasetus

kiinnostais mahdollisesti


Jos ei sovi niin mulla on lisäkierrejousisatsipatenttihässäkkä ylimääräisenä tallissa , mallia bolt on 410:n alustaan .Korottaa sen noin 40-45 mm ja laillinen eli leimattavissa .[/QUOTE]


Saisko tosta sun hässäkästä hyvän budjettikorotuksen...paljonko hintaa, oisko kuvaa ja onko hässäkkä niin bolt on että onnistuu räntäsateessa parkkipaikalla
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.11.2008, 21:04
JarnK JarnK ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.08
Sijainti: SIPPOLA
Viestit: 87
Perusasetus

Mulla samurai -89 ja 235/75-15 sopii kyl hankailematta rullaan..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty SUZUKI SJ413 LWB x 2,5 LaaLaa O/M/V Ajoneuvot 26 18.07.2008 09:11
suzuki sj413 rengastus Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 3 07.07.2008 21:50
suzuki sj413 pohjoisenpoika Tekniikka & Jutustelu 1 14.05.2008 18:17
m:suzuki sj413 Jukkis O/M/V Ajoneuvot 3 14.05.2008 10:33
M:Suzuki SJ413 AVO Trisi O/M/V Ajoneuvot 3 02.02.2008 20:19


Sivu luotu: 01:54 (GMT +2).