![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Joo kyllä rankusakin laa puhelin on, mutta ei taida olla kuulijoita espoonsuunnalla?? Ja jos on niin mikä kanava
|
|
|||
|
|||
![]()
Vanha ketju, mutta mielestäni hyvästä asiasta.
Olisi tosiaankin mukava kun tietäisi että offroad porukalla on oma vakiintunut kutsukanava. Nuo rekkamiehet ilmeisesti on kanavalla 19 ja tuo 16 on vähän epäselvä, mutta itselle KO-LA:n aikoina liki 20v sitten iskostui että se on vesiliikenteelle. 7 taisi olla yleinen kutsukanava, rupattelemaan siirryttiin sitten jonnekkin, 5, 31,33... Tulin hankkineeksi muutaman La:n kun kirppikseltä sopivasti löytyi ja jossain välissä oli mielessä lähteä offiporukankin touhuja GR:llä katsomaan.. Itselle tuntuisi mielekkältä tuo kanava 12 kutsukanavaksi ja sille sopivat kiteet ajattelin pistää tilaukseen tuohon käsikapulaan. Autokone nyt kääntyy väliltä 1-22 mutta kännän senkin tuolle kahdelletoista kun saan antennin valmiiksi. |
|
|||
|
|||
![]()
päijät-hämeessä ainakin ollaan pääsääntösesti 12-kanavalla ja am puolella.
itte kun liikun maasturilla niin 12-kanava on melkeen aina päällä ja jos käyttikses on länkky paikoillaan nii sekin on 12-kanavalla tai scannauksella. |
|
||||
|
||||
![]()
Jos muuten joku kaipaa lälläriä taikka sitten vaikkapa vain asennus sun muita neuvoja niin täältä löytyy.. Joko firman kautta virallisesti tai sitten muuten vain
![]() Mulla on ollu nuo radiot harrasteena jo yli kymmenen vuotta niin jottain romujakin on kertyny nurkkiin ja joka vehkeestä löytyy lällätin ![]() Uusin on nyt tuo minikone mitä puuhattiin suomeen ja asentelin testimielessä kinkykääppiin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
19 on joo aika pitkälti rekkamiesten ja maansiirto puolen käytössä, osa käyttää myös 17. ja AM puolta.. Duuni autoss lienee joku viritelty mocoma vai mikä onkaa.
vähän yli 40 jaksoin näpytellä ja sit meni hermo ja naputtelin takasin 19 ja totesin että ei ne kanavat lopu kesken ![]() Mitähän kanavaa mahtaa ryssät käyttää kun niitten rekoissa roikkuu aina lällärin kapula ja usein näkee että ne jotain keskenään molottaa mut miltään kanavalta ei kuulu mitään
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Pääkaupunkiseudulla on hyvinkin aktiivista radioliikennettä la-harrastajien kesken. Pulinakanavana ch33FM.
|
|
||||
|
||||
![]()
Onkos PMR puhelimelle joku yleinen kutsu/höpötyskanava offipiireissä.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
riippuu pmr-puhelimesta, esim meillä se kanava on pmr ch 5 ja lällärissä sama mutta am puolella.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uusi kanava JIM | samisami2 | Chit-Chat | 7 | 27.02.2007 22:29 |
OFF ROAD DRIVE -LEHDEN FORMULA OFF ROAD NUMERO | myllis | O/M/V Muut | 7 | 15.02.2007 22:56 |
Mikä ottaa päähän VAPAA KANAVA :SUU PUHTAAKSI | Chit-Chat | 82 | 11.02.2006 21:00 | |
END ROAD | Repro | Linkit | 0 | 15.09.2005 16:27 |
V TMK Off Road, 2.10 klo 11:00 | baxxter | Tapahtumat | 35 | 07.10.2004 07:18 |