![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Juu, mut Läjässä on turpo Tuo 2,5 vaparissa.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Jaa että niissä on eri arvot?
No taas oppi jotain uutta ettei mennyt ihan hukkaan tämäkään.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Melkeen meni hukkaan tääkin päivä. No sentään etulattia hitsattu ja lava kiinni.
Viel sisäreunaan ja siivekkeen päälle vanerit... Sit takavalot, etuvilkut, takarekisterikilven valo ja leimalle yrittämään.
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään! |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tuolta löytyy valomääräyksiä.
http://www.ake.fi/pdf/79-208-2004.pdf |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tulee tosta lavasta jokseenkin mieleen truck trial-autot.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Älä unohda lokasuojia.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Noniin, takarekisterikilven valo, jarrujen ja päästöjen säätö ja huomenna leimaa yrittämään... Mitähän noiden vanereiden reunoihin vetäis, että ehkäsis vähän mädäntymistä...
Käsisahalla sahailin
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään! |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Maalia.
__________________
Sika ajaa Possulla |
|
#9
|
|||
|
|||
|
ota asetuksista selvää kunnolla että mitä saa ja mitä ei saa olla, sit laita reki kerralla sellaseen kuntoon että katsastus onnistuu laakista. turha sinne konttorille on mennä arpomaan ja itkemään että sasikohan tähän leiman!!
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Mikähän tossa nyt on mielestäsi sellaista, mikä estäisi katsastuksen?
__________________
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään! |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Tervaa
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
jos en väärin muista niin kuraläppiä ei tarvitse olla N1G/M1G jos ne haittaa auton käyttöä. en ole varma asiasta joten kannattaa tarkistaa.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Toyota Hilux -86 Deliverator (Edullisesti?) | Morjenz | O/M/V Ajoneuvot | 17 | 18.05.2009 10:50 |
| Joko olet vaihtanut syksy ilmat renkaisiin | Discovery | Chit-Chat | 2 | 15.11.2006 15:57 |