![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Taas tarviis tulkinta apua, elis etukaarien alapään kiinnitys tuosta helmapalkin läpi. Saako/onko mitn järkeä suorittaa kyseinen toimenpide yhdellä 16m pultilla, sorvissa pyöräyttäisi asiaan sopivan holkin kaariputken sisään johon tekisi sopparit kierteet? Ja miksi näin, kenties tällä saisin luotua mahdollisuuden nostaa kehikko kokonaisuudessaan pois korista.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Miksi se kehikko pitäisi saada nostettua pois?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Liekkö joskus joutuu uusimaan joitain putkia..? Voipi olla mukavampi puuhailla jos saa kehikon nostettua tallin lattialle. Ja onhan se mukavampi hitsailla kehikko kasaan irrallaan.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
jos kaaret tarvii olla irrotettava mikset tee ulkopuolisia
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mielessä on tuokinvaihtoehto käynyt.
Toistaiseksi kuitenkin tarkoitus vedellä etukaaret kutakuinkin näin: Saa nähdä kun mitä sitten viikonlopun aikaan voimajuoma päissään vielä keksii ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Tyhmä idea???
Kysytään nyt ennen kuin tehdään enempää sutta???
Eli onko tollainen ratkaisu pääkaaren pohjille aivan per...tä? Pyörän koteloa vasten 170x120 lappu Vaakaan on120x120 joka siis toimii kaaren kiinnitys lapun pohjana. Loppu rekennelman voi sitten koteloida...jos tuossa nyt mitään järkeä on? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Saaks sen lapun laittaa vinoon putkeen nähden sillee että se myötäilis pyöränkoteloa?
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Piirrokset löytyy sääntökirjastaLainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |