![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Takominen on ihan ok jos ei yritetä korottaa vaan vain palauttaa alkuperäiseen mittaan. Hyvää ei kuitenkaan tule ilman lehtien vaihtoa yms.. Wanhat takomalla sulle jää kuitenkin wanhat jouset ja ne poikkeaa helpolla.
Mulla oli aikaisemmin aina taotut jouset mutta kun ne tuuppas katkeilemaan niin vaihdoin uusiin korottaviin jousiin. Jousitus toimii nyt aavistuksen huononmin mutta en ole myöskään kesken kisaa joutunut jousia vaihtamaan. Tosin nyt tarvis vaihtaa kun ovat saanneet sellaista osumaa että ovat taipuneet. Jos tosiaan jaksaa rakentaa, eikä väkisin halua ajaa suunnistusta orkkiksessa niin väsää kierteet alle. Kyllä kierteet on kuitenkin niin paljon paremmat. -sami- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki SJ410 -84 kokemuksia ja kysymyksiä. | JariM | Maasturiprojektit | 88 | 15.09.2010 15:48 |
Suzuki Vitarasta kysymyksiä | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.06.2007 19:58 |
M: Suzuki sj410 -85 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.11.2006 08:51 | |
Suzuki SJ410 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.11.2006 11:49 | |
M/V Suzuki sj410 | Klasu | O/M/V Muut | 5 | 10.06.2005 11:20 |