Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 07.11.2008, 21:40
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

ja just ku pääsi mainitsemasta, että ei o hiirulaisia näkyny, nii johan tuo nappisilmä tuli tohon keskelle tupaa nököttään. on se söde! Perkele pikkunen paskoo joka paikan täyteen vaikka yllättävän vähä viiden päivän aikana saanu aikaseks.. juu, seuraavaks aukee uus punkku.. tuli Orivedeltä asti ostettua viikko sitten.
Nautippa Saija lomasta! Mulla nyt loma vähä venähtänyt, eikä oikeen sovi mun luonnolle tää jouten olo... ja mikään ei oo nii ihanaa, ko mennä puhtaisiin lakanoihin saunan jälkeen

Vanha 07.11.2008, 21:43
Saija:n Avatar
Saija Saija ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 10.08.06
Sijainti: ?
Perusasetus

Kiitos, kitos. Ensimmäinen loma yli vuoteen milloin mulla ei ole "velvotteita"... Kyl tää on hienoa... Hmm, tästähän tykkää niin paljon että pitäsköhän tuo ensi kesä laittaakkin uudestaan harkintaan...
Vanha 07.11.2008, 21:51
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Saija Näytä viesti
Kiitos, kitos. Ensimmäinen loma yli vuoteen milloin mulla ei ole "velvotteita"... ..

Niin, mulla alkoi just ensimmäinen loma kahdeksaan vuoteen ilman velvotteita, ja tämäkin on sairasloma ,sillä maanantaina mennään leikkauspöydälle..

Ei vituta yhtään, hermojenleputusloma (vaikkakin sairasloma) ei olisi voinut osua paljoa parempaan ajankohtaan.
Vanha 07.11.2008, 21:55
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Perusasetus

Eilen illalla tienpäälle hyytynyt ja sinne jätetty kuvankaunis Canterimme saatiin tänään elvytettyä ja haettua jättikuorma kuormalavoja polttopuiksi.
On se kumma ettei käy kun suotimessa oli naftan sijasta jäätä...
Vanha 07.11.2008, 22:10
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

Mulla oli kesällä eka loma viiteen vuoteen.. nyt täytyy näin eronneena ja karanneena ottaa vähä takas.. uus virma viel pikkasen vaihees.. enkä ota siit mitää ressiä.. Hiljaa hyvä tulee, eikä mittää raakiletta haluu julkistaa
Eikä tässä ihan joutilaana tartte olla, kyllä tääl landella hommaa riittää! Ja Ritari vie oman aikansa.. Sille kun tarttee melkeen iltasatukin kertoo.. rassu kun on luonteeltaan.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Saija Näytä viesti
Kiitos, kitos. Ensimmäinen loma yli vuoteen milloin mulla ei ole "velvotteita"... Kyl tää on hienoa... Hmm, tästähän tykkää niin paljon että pitäsköhän tuo ensi kesä laittaakkin uudestaan harkintaan...
Vanha 07.11.2008, 22:15
Saija:n Avatar
Saija Saija ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 10.08.06
Sijainti: ?
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nana Näytä viesti
Mulla oli kesällä eka loma viiteen vuoteen.. nyt täytyy näin eronneena ja karanneena ottaa vähä takas.. uus virma viel pikkasen vaihees.. enkä ota siit mitää ressiä.. Hiljaa hyvä tulee, eikä mittää raakiletta haluu julkistaa
Eikä tässä ihan joutilaana tartte olla, kyllä tääl landella hommaa riittää! Ja Ritari vie oman aikansa.. Sille kun tarttee melkeen iltasatukin kertoo.. rassu kun on luonteeltaan.
Mulla noi kesän lomat pukkas työsarkaa harrastuksen parissa... Mutta ihan hauskaa oli, tykkään hommasta, mutta kyllä se parhaimmillaan työtä tuntui kun vietti 9-23 puhelin korvassa...

Ja ennenkuin kukaan (mode tai muu lukija) vetää herneitä nenään, tiedän, täällä on chatti, mutta ajattelin nyt kuitenkin vielä vastata tähän viestiin.
Vanha 08.11.2008, 10:14
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Thumbs up

Hitsi, että on hyvä mieli, kun vuonna 2010 Joensuun ja Kuopion yliopistot yhdistyvät. Henkilöstön virkasuhteet muutetaan työsopimussuhteiksi. Siinä samassa rytäkässä ilmeisesti pitkät lomat (45 pv/v) muuttuvat 30 päivään vuodessa. On jo aikakin ruveta säästämään yhteiskunnan varoja.
Vanha 08.11.2008, 16:34
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Unhappy

Nii-i,

Sokerina pohjalla LPR yliopistosta vähennettään väkeä, miten lie muualla?
Vanha 08.11.2008, 17:42
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Sokerina pohjalla LPR yliopistosta vähennettään väkeä, miten lie muualla?
Väkeä on siirretty palvelukeskuksiin. Palkka on samalla voitu määritellä uudelleen. Jos ei lähde palvelukeskukseen, ei ole enää työtä, jne...

Itä-Suomen yliopiston perustamisen tarkoituksena on väen vähennys.

Yksi 'miellyttävä' piirre tulee sairausajan palkkaan, kun siirrytään työsopimussuhteisiksi - 9 päivää on täydellä palkalla sairauslomaa ja sen jälkeen putoaa Kelan sairauspäivärahalle. Tuokin on kauaskantoisesti ajateltu, kun suuret ikäluokat alkavat olla vanhoja ja sairastavat enemmän, niin tuolla tavoinkin saadaan säästöjä.

Mutta jo on aikakin säästää meidän kaikkien verorahoja!
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä hyvä ½" pulttipyssy? Jallu Tekniikka & Jutustelu 136 29.08.2015 19:26
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa Tumi Tekniikka & Jutustelu 6 17.08.2006 17:08
Miksi olisi kivaa olla mies? Santeri Jokes 0 10.01.2006 12:48
Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? jeeppi-eki Chit-Chat 6 24.03.2005 19:57

Sivu luotu: 10:45 (GMT +2).