![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Hienoo että on ukkoa tulossa. Nyt tulevana vkloppuna on toinen tapahtuma alueella, joten tuolloin lyödään asioita lukkoon. Ilmoittelen siis maanantaina missä kokoonnutaan jne.
|
|
||||
|
||||
![]()
Taidamme myöskin lähteä Toywoo ulkoiluttaan.
|
|
||||
|
||||
![]() pari mönkkäri'
Kaverilla olisi kiinnostusta tulla kahdella mönkiällä ulkoileen.
Ja minä tietenkin ToyWon kartturiksi :P Proto ei taida alueelle sopia, tuskin saavat siksi ajoonkaan?? |
|
|||
|
|||
![]()
HUOMIO HUOMIO!! 15.11.2008 oriveden ajopäivä peruttu!! Maat ovat metsästys käytössä toistaiseksi, palaamme asiaan täällä foorumilla kun saadaan sovittua joku muu ajankohta!!
|
||||
|
||||
![]()
Etten sanois että harmin paikka... Noo, taitaa Lyttylä tai (K)offi kutsua.
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 Viimeksi muokannut CJ7 : 09.11.2008 19:13 |
|
||||
|
||||
![]()
Etten sanos että perseestä tämmönen on. Olin itse nyt organisoimassa mailla milsim tapahtumaa viikonloppuna eikä isäntä minulle mitään maininnut asiasta. Kuulin itse tästä eilen illalla Vetäältä (Jatkossa Jarmo, tuo nikki on niin hyvin lausuttavissa). Selvitellään hiukan tilannetta syvemmin. Pitäneen pyytää paperille asiat ettei tule tämmöisiä ylikirjauksia.
|
|
|||
|
|||
![]()
Nostellaas aihetta ylöspäin.. Missä oriveden porukka käy ajelemassa? Lehtisvuorta en ole autolla päässyt vielä valloittamaan, mutta sen ympärillä tullut ajeltua vanhoja metsäkoneen uria lantikalla.
T. Onni |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Salon seutu&ympäristö | vexxi | Tapahtumat | 992 | 23.08.2012 06:15 |
Jyväskylän seutu 6.8 Sunnuntai | rairai | Tapahtumat | 3 | 08.08.2006 15:25 |
M: Farmari Camry, Oulun seutu | zarkkis | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 22.07.2006 11:13 |
Porin seutu? | Ahis | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.11.2005 21:02 |
43mm hylsy/lenkki. 1 11/16" käy myös. PK-seutu. | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.09.2004 18:09 |