![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Onhan tuota taas vähän tullut "väkästeltyä", hitaasti mutta varmasti. Tuppaa nuo "viralliset työt" haittaavan aikalailla ,mut periks en anna, yritän saada viä tämän vuoden puolella ajoihin mukaan... ! T: Ruattalainen hinaaja
|
|
||||
|
||||
![]()
Tilasitko itse akselit Morlocilta? Jos, niin mitä oli rahti suomeen? Onks siel joku joka osaa lontoota...
Paa vaik yskärii tai tänne tietoo. Kiitos. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Empäs tilannut, vaan poikkesin siä ihan henkilökohtaisesti viime maaliskuussa autonhakureissulla, ja kun kuorma-autolla tultiin takaisin niin lavallahan ne tuli kätevästi.
Melko heikkoo on Saksalaisten Englanninkielen taito ,mut kyllä paikan Pomo ja pari apupoikaa sitä kohtalaisesti osasi, öh, taisivat osata paremmin ku minä. D60 ja 14FF sun muita "Rockwellejä" oli valehtelematta kasapäin. Kasoissa olevat maksoi n.800e mut kun yhden D60 avasin, ni oli ulkosäilytys tehnyt tehtävänsä, lähes umpiruosteessa, siis myös sisältä. Hyvän akseliparin saa kun onnistuu sellaiset ostamaan hiljattain puretusta autosta suoraan alta. Niistä kylläkin joutuu pulittamaan 1500-2500e/pari kunnosta, lukoista ja välityksistä riippuen. Tavaraahan siä riittää, mut tarkkana saa akselien kanssa olla ,jotta ei tuu "jymäytetyksi", ja aikaa kannattaa varata ainakin puolipäivää. |
|
||||
|
||||
![]()
Okei, eli niinkun olen antanut itselleni ymmärtää ja pelkäsinkin, ainoo järkevä vaihtoehto on hakee ne sieltä itse. Jos ei satu muualta löytää...
|
|
||||
|
||||
![]() Kesä tulee ennenkuin tämä peli valmistuu
Eli jos joku haluaa nähdä tämän Chevyn vielä joskus livenä, on vappusimat juotu.
Projektin tekijällä on niin paljon muita "töitä" (ei vinoilua), että saamme odottaa tätä herkkua vielä. Mutta hyväähän kannattaa odottaa..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nostan hattua että projektia on tehty Letukan omille akseleille,eikä valittu "helppoa" ratkaisua ja vaihdettu Volvon tai Mogin porttaaleja alle.
|