![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ei taida bilteman pellinpaloista paljon olla hyötyä. Ja itse olen myös joskus keskiöitä siirtäny juur tuolla samalla konstilla,mutta kun rangen vanteet on pistehitsattu niittien välistä ja kaiken lisäks ne on vielä sellasia isoja soikeita pistehitsejä niin ei oikeen onnistu poraamaankaan. Joskus mulla ollu sellasia vanteita mistä noi pistehitsit puuttuu,oisko vanhempaa mallistoa,mutta näissä tietenkin ne on. Myös vanhan lantikan peltivanteet on yleensä ainoastaan niiteillä mut eipä ole sellasiakaan yhtään nurkissa,ja ne tais olla viel kapeampiakin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mulla taitaa,jos muisti pelaa, olla vain pistehitsit. Ajatus oli sisäpuolelta(siis niinku tota noin renkaan puolelta
![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mites ykkössarjan discon teräsvanteet ?
Niitä on sillointällöin myynnissäkin. Sarjalastenhan on 6" kapeet, discoissa 7" |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa vois olla järkee,Discon vanteet ja keskiön siirto,jos tarvii.
Eli nyt metsästämään halpoja discon vanteita. Kiitti Vinkistä. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Öö kertokaas nyt tyhmälle kuinka paljon sitä vannetta pitää saada ulos, jos pultit jo loppuu? ![]() Kuulostaa vain aika kovalta hommalta alkaa sitä vannetta modaamaan...? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kyllähän parikolme senttiä olis ehkä riittävä siirto niin mahtuis pyörät kunnolla kääntymään,ja pitäähän kyljet ja naama kuraseks saada
![]() Vanteen muokkaus ei olis ollu mikään homma jos ei olis ollu pistehitsattu.Rälläkällä sauma auki,tai niitit pois,keskiön siirto ja migillä kiinni,mut nyt täytyy varmaan metsästää jostain toiset vanteet. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Tommottiset tehtiin omaan projektiin,eihän nuo katulailliset oo,mut levittää hyvin |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Juur tollaset tarvis olla,ja hävettää mainita mut itellä pieni paja missä teen työkseni koneistushommia mut pääasiassa touhuan pehmeiden materiaalien kanssa.
Mut joskus olen tollasia tehnytkin rallikavereille.Mutta onhan noissakin oma hommansa ja aina täytyy koittaa päästä mahdollisimman helpolla. Ja tällä vehkeellä ei ole niin tarkkaa kun ei ainakaan toistaiseksi tule kilpiin. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Just tuollaisia minäkin yritin artikuloida levikepaloista, mutta tosiaan olisin ehkä sen vannetyön kannalla. Kun ei ole sitä metallipajaa vielä
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
www.scorpionracing.co.uk ja sieltä vanneosiosta JUST TOLLASET levityspalat. Muistaakseni saatavissa 5-50mm asti??
Zekatkaa ja ihmetelkää... Ittelleni tein vanteet kääntämällä keskiön vanteesta ja levittämällä vielä 40mm ulospäin, koska "spacer":n käyttö rassaa pyöränlaakereita, ja renkaan isontaminen ei tilaannetta ainakaan paranna... Lycka till ja rockrock!!
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
JEEPIN VANTEISTA | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.02.2008 23:46 |
vanteista... | Russel | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 06.06.2006 18:14 |
lj:n vanteista | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.04.2005 22:55 | |
Rangen vanteista | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 05.05.2004 15:55 |
Takavaloista ja vanteista. | nepa | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 20.08.2002 11:38 |