Kyllä ajopäivä on vielä voimassa. Nyt voitaisiinkin tehdä niin että ne jotka ovat tulossa ajamaan pistäisivät ilmoituksen tänne niin tiiettäis vähän minkälaiseen määrään osataan varautua. Ni ja voishan sitä vähän pistää muutakin tietoa mikä auto,minkälaiset renkaat jne ihan huvin vuoksi! kiitos [Vastaus]
Tuohan on mielenkiintoista. Itse olen kotoisin Orivedeltä (asun Treella), "kalustokin" on Orivedellä mutta ei todennäköisesti ajokunnossa vielä tuolloin 15 päivä. [Vastaus]
Luonnollisesti tulossa :-) HJ featuring 35 pyörät. Reittejä pyritään tekeen ihan niin, että kaikille autoille on jotain ajettavaa.
Emännän kanssa hiukan tilanne päällä, niin en ole muistanutkaan tätä varmistaa. Kiitos vaan Vetää:lle kun varmisti. [Vastaus]
Alkuperäinen kirjoittaja milsim:
Isännät ja emännät. Nyt on ajomaastoa. Tänään käytiin isännän mailla ja vedettiin "risuja" nurin ja ajettiin mukavia paikkoja (ajamalla, sahat on henkilöautojen omistajille). On hiekkamonttua, suota, kivikkoa ja metsää. Erittäin vaihtelevaa. Ensi la Mennään uudelleen. Onko orivedellä muita maastureita(tahi sen läheisyydessä? ) ? En puhu nyt mistään supermonstereista kun omanikaan sellainen ei ole, mutta tuomoisista CRV featuring 35" renkaat rakkineista kuitenkin. Olisi erittäin mukavaa tehdä vähän kartoitusta asian suhteen. Olisi tiedossa myös toinenkin alue johon pääsisi möyrimään. Pari autoa olisi ainakin kiva saada mukaan.
Tullaan City 303 volvolla, missäs kokoontuminen ja klo??.?? kaukajärven suunnasta tulossa... [Vastaus]
Hienoo että on ukkoa tulossa. Nyt tulevana vkloppuna on toinen tapahtuma alueella, joten tuolloin lyödään asioita lukkoon. Ilmoittelen siis maanantaina missä kokoonnutaan jne. [Vastaus]
HUOMIO HUOMIO!! 15.11.2008 oriveden ajopäivä peruttu!! Maat ovat metsästys käytössä toistaiseksi, palaamme asiaan täällä foorumilla kun saadaan sovittua joku muu ajankohta!! [Vastaus]
Etten sanos että perseestä tämmönen on. Olin itse nyt organisoimassa mailla milsim tapahtumaa viikonloppuna eikä isäntä minulle mitään maininnut asiasta. Kuulin itse tästä eilen illalla Vetäältä (Jatkossa Jarmo, tuo nikki on niin hyvin lausuttavissa). Selvitellään hiukan tilannetta syvemmin. Pitäneen pyytää paperille asiat ettei tule tämmöisiä ylikirjauksia. [Vastaus]