![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Perjantaina olisi pitänyt ostaa urkalla VW osakkeita. Maksoi hieman alle 200€ ja maanantaina olisi myynyt ne pois kun niistä sai yli 1000€ osakkeelta. Mukava tuotto viikonlopun aikana Maanantainahan oli sellainen pieni ongelma että osakkeista oli 5% vapailla markkinoilla. 75% osakkeista oli porkken omistuksessa ja 20% Ala-saksin osavaltiolla. Eli porkke on nyt vw omistaja.Maanantaina tuo VW oli myös maailman arvokkain yhtiö ja arvollisesti mitattuna arvokkaampi kuin jenkki ja euroopan autovalmistajat yhteensä. Ois se ollut mukavaa perjantaina nähdä sen verran tulevaisuuteen että noinkin olisi käynyt..
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Niinkauan ku bensaa ja viinaa saa rahalla ei ole hätäpäivää - vaikka perse onkin aika-ajoin ruvella.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kaks vuotta sitten eräs talousnero kertoi että tulossa on "se seuraava suuri lama" eli ei puhuta 80-90 luvuista vaan oikeista nälänhätä-malleista. Ilmeisimmin nyt siis alkusoittoa. Ja jälkeen kerran: ken elää,se näkee
|