![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Juu, mutta niissä ei ole vielä tullut vikaa vastaan, vaikka välillä tulpan keskielektrodia ei ole enää posliinin takaa näkynyt ja silti kone käy kuin kello, ja voishan sitä sitten ajatella jakajan kantta ja pyörijääkin.....
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Nooh, huomenna jatkuu tohtorointi ja tilauksia alkaa tulemaan jahka jotain saan aikaiseksi..
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jos hankinta on sinulle uusi, niin tee nyt ihan alkuun täydellinen perushuolto. Eli vaihda KAIKKI suodattimet ja sytytyspuolen huolto-osat (tulpat,johdot,kansi,pyörijä). Sitten on ainakin itsellä selkeä tieto siitä missä vika ei ole. Muutenkin käyttövarmuus paranee kun perus asiat on kunnossa.
Polttoaine määrää säätelee tuossa vissiin Lambda ja MAP-anturit. Kannattaa kurkata MAP:ille menevää letkua (jos ei ole suoraan missään imusarjassa kiinni). Jos on täynnä karppaa voi koittaa ensin puhdistaa. Saattaa olla, että karppa on jo rikkonut anturin. Happianturikin voi aiheuttaa ko. vian. Eli systeemi jää laihalle kiihdyttäessä. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jep, tuore tuttavuus ja nesteet/tulpat/suodattimet menee uusiksi jokatapauksessa. Fiksua kun edellinen omistaja on jättänyt kuitit talteen mitä on jo aiemmin tehty, muutamat anturit on vaihdettu aika äskettäin mutta virranjakajasta tulppiin välit on vielä tutkimatta. Näitä "injector cleanereitä" olen pitänyt aiemmin vähän sellaisina höpöhöpö-aineina mutta taitaa tuosta jotain iloa olla ainakin korvakuulolta arvioituna..?
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tätähän tämä, oli öljykello vuotanut (?) ja liike oli sen vaihdattanut. Unohtivat vain lisätä öljyä ja tikusta ei kastunut kuin kärki. Ja pirun mustat öljyt
![]() ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Jepjep, homma etenee. Nykiminen loppui kun antoi tarpeeksi autolle kenkää. Autosta on riisuttu samalla joku häppäsvärkki jolla huijataan imusarjan lämpötilaa ja vaihdettu tulpat, johdot, jakajan kansi & pyörijä. Ja toinen tankillinen on menossa jossa on "injector-cleaneriä". Mutta mutta, mites tuo automaattivaihteisto? Ohjekirjan mukaan jos on kojetaulussa OD-nappi niin kyseessä on 44RN-vaihteisto. Mutta ilmeisesti kyseessä on kuitenkin 44RE (kun en ole mistään löytänyt juttua tuosta), vaikka nappi onkin taulussa. Millaisia nämä laatikot on kestoltaan ja missäpäin näitä voi käyttää remontissa? Ja perät, sisäinen pikkupoika herää kun tutkii periä.. Edessä on ilmeisesti Dana 35c ja takana se alumiinikoppainen Dana 44. Edessä oli tarkistustulpan korkin magneetissa muutamia metallilastuja ja voimansiirto pitää pientä ulinaa yli 60km/h vauhdeissa ja vetopäällä. Ilmeisesti perän korjaamiseen tarvitaan sopivat työkalut, osat, kori olutta ja riittävästi aikaa. Mutta mikäs on tämän alumiinikoppaisen kohtalo?? Jos ajan sillä metsäreissulla johonkin kantoon tms. niin taitaa olla koppa se heikoin lenkki??? Mistään offaamisesta ei ole kyse vaan metsästys autosta jolla pääsee sinne minne muut haaveilee.
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Grand cherokeen renkaat | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.11.2008 09:08 |
O: -95 Grand Cherokeen: | mpa567 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 05.06.2006 16:54 |
Ostetaan -95 Grand Cherokeen: | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.01.2006 09:07 | |
Grand Cherokeen keskuslukko | mpa567 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.01.2006 13:58 |
Grand Cherokeen vanne | JakeHammer | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.11.2005 09:58 |