![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Myydään Mitä hintaa 16" sarjalla? Onko noi renkaat pahasti hapertunu ja ajaisko niillä viä talven?Myydään |
|
#2
|
||||
|
||||
|
varmasti talven ajaa 250 +läh kulut
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Asia selvä, pistin yyveetä
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
uppista vaa ostakee nää poijes
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
vieläkö on noita c2 renkaita vanteineen, ois tarvetta kahdelle kappaleelle
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään 205 r16 Renkaat vanteineen | Joonas87 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 18.09.2008 18:03 |
| M: 33*12,5/15 renkaat vanteineen | kassu-68 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 24.01.2008 21:34 |
| O: 33/12.5-15" renkaat vanteineen | TerZZa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 10.06.2006 13:30 |
| O: n. 33" renkaat vanteineen | O/M/V Muut | 2 | 10.07.2005 12:05 | |
| O:15 tuumaiset renkaat 4 kpl | O/M/V Muut | 6 | 18.06.2004 09:50 | |