Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 26.10.2008, 19:17
landy:n Avatar
landy landy ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 522
Perusasetus

Jos Rangesta haaveilee niin miksi ei Discovery kiinnosta. Joku kolmeovinen 200Tdi tai 300Tdi koneella. Kulutus diesellä pysyy helposti 10l/100km pinnassa ja alusta sama kun Rangessa.

Vanhemmissa kannattaa katsoa tavaratilan maton alle voi olla korroosio hommia. On tosin kohtuullisen helppo askarrella uusi lattia.
__________________
Vain maine kulkee edellä...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä hyvä ½" pulttipyssy? Jallu Tekniikka & Jutustelu 136 29.08.2015 19:26
Myyty Toyota HJ-60 Lanzari O/M/V Ajoneuvot 10 25.02.2009 20:20
mikä olis hyvä hallitunkki? toyota4x4 Tekniikka & Jutustelu 15 15.05.2008 22:19
Mikä on hyvä liima kattoverhoilulle? Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 18 20.01.2007 21:04
Hyvä foffi aihio? Nerd-O Chit-Chat 6 14.09.2006 08:11


Sivu luotu: 03:20 (GMT +2).