![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Niiku Intercon renkaat?
|
|
|
||||
|
||||
|
juu..etenkin ne pitää niin että paikat hajoo..
no yritämällä jotain jenkki paska osaa hirveellä työllä sovittaa autoon ,usean päivän ajan "käyt läpi maanpäällisen helvetin"( saman ku fordi miehet) ehkä osat on riivattu tehty bible arean ulko puolella.?? sarja tuotanto osat on yksilöitä, vituiks valettuja alunperin tuumatoleranssilla tehtyjä vitsejä.. Viimeksi muokannut toyota4x4 : 25.10.2008 20:48 |
|
|
|||
|
|||
|
ihana suomalainen kansan tauti!!NAAPURI KATEUS!!! mulla on euro...sulla kaksi..mua vituttaa..kolmannella samalla kylällä asuvalla on peräti vitonen....no naapurin kanssa ollaan porukassa kateellisia...ko se on niin sööörrr...iso kiho...ja tosi upee eukko...no mä köyrinyt häntä..jäätiin kii sain mustan silmän kaveri kateellinen(2egen)mies...en tiä mustasta silmästä vaiko siitä että sain suht äreän herpeksen..miehen työmatka...eukko otti eron ei muuta mun tykö..vaan toisen naisen kanssa yhteen...joka karkaa matkasaarnaajan mukaan ilman herpestä.....nämä elämän pienet sattumukset ovat oivallisia pohdintoja...ennenkuin aletaan toisia kadehtia.saatikka sitä ensimmäistä kiveä heittämään!!!!(ketään erikseen nimeltä mainitsematta)muina aikoina haistakaa.....raitista ilmaa sillä ensimmäistä kiveä en minäkään pysty heittämään.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |